رئیس جمعیت هلال احمر خبر داد

وجود بیمارستان و مراکز درمانی هلال احمرایران در ۱۴ کشور جهان

۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۳:۱۳:۰۵
کد خبر: ۱۳۲۵۶۷۴
وجود بیمارستان و مراکز درمانی هلال احمرایران در ۱۴ کشور جهان
کولیوند گفت: جمعیت هلال احمر نهادی مردمی است و خدمات آن نیز در راستای آرامش مردم و کاهش آلام بشری خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر در آیین کلنگ زنی پروژه چند منظوره آموزشی، امدادی، اداری و رفاهی بابلسر با تقدیر از مشارکت مردم در برنامه های هلال احمر اظهار کرد: مردم پشتوانه هلال احمر هستند و هر کاری که در راستای تقویت امید و نشاط اجتماعی بتوانیم انجام دهیم دریغ نخواهیم کرد.

وی گفت: نگاه ما همیشه به ندای رهبری است و تلاش ما نیز در راستای تحقق منویات ایشان مبنی بر خدمت خالصانه به مردم است.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه هلال احمرایران در ۱۴ کشور جهان بیمارستان و مرکز درمانی دارد که به عنوان نماد جمهوری اسلامی می درخشند گفت: به موجب همین خدمات برای دومین بار از سوی فدراسیون جهانی صلیب سرخ و هلال احمر برنده جایزه هانری داوینسون شدیم و ریاست کمسیون پیش نویس مجمع نیز برای اولین بار به هلال احمر ایران تفویض شد که نشان دهنده جایگاه رفیع این نهاد مردمی است.

کولیوند افزود: در مقوله تغییرات اقلیمی هم اقدامات زیرساختی بسیار خوبی انجام شده است و تیم های تخصصی با تجهیزات کامل در این راستا تشکیل خواهد شد.

وی اضافه کرد: هلال احمر ایران تجربیات بسیار ارزشمندی دارد که درقالب تفاهمنامه های همکاری به سایرکشورها انتقال می دهیم و هم از تلاش داریم از تجربیات سایر کشورها نیز استفاده کنیم.

رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید بر توسعه آموزش در جامعه، بیان کرد: برنامه ایجاد مراکز آموزشی بین المللی را در دستورکار داریم که نمونه بارز آن مرکز شبیه سازی حوادث است که برای درک ابعاد سوانح و مهارت افزایی و آموزش پرسنل هلال احمر وهمچنین  مردم بسیار موثر خواهد بود.

وی گفت: در راستای بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب اقدامات بسیار خوبی در معاونت جوانان و داوطلبان  برنامه ریزی شده که انشاالله در آینده نزدیک شاهد جمعیت چند میلیونی داوطلب خواهیم بود که جمعیت هلال احمر را در اجرای برنامه های عام المنغعه یاری خواهند داد.

کولیوند ادامه داد: در حوزه پزشکی و دارویی نیز اقدامات بسیار ارزشمندی انجام شده که در هفته هلال احمر رونمایی خواهد شد.

وی با اشاره به کلنگ زنی پروژه چند منظوره آموزشی،امدادی،اداری و رفاهی بابلسر، خاطرنشان کرد: این پروژه یکی از پروژه های ملی است که انشاالله با کمک همه مسئولان هرچه سریعتر به بهره برداری خواهد رسید و جمعیت هلال احمر نیز حمایت خواهد کرد تا اهداف این پروژه در راستای خدمت به مردم محقق شود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز