شنگی خبر داد

اتصال مناطق ۱۷ و ۱۸ از طریق احداث پل های روگذر عملیاتی می شود

۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۱۴:۳۱:۰۰
کد خبر: ۱۳۲۶۲۱۵
اتصال مناطق ۱۷ و ۱۸ از طریق احداث پل های روگذر عملیاتی می شود
شهردار منطقه 17 گفت: در راستای اجرای یکی از مهم ترین مطالبات مردمی در منطقه ۱۷، به زودی اتصال مناطق ۱۷ و ۱۸ از طریق احداث پل های روگذر عملیاتی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ رضا شنگی شهردار منطقه ۱۷ در خصوص پروژه اتصال مناطق ۱۷ و ۱۸ گفت: اتصال مناطق ۱۷ و ۱۸ از طریق احداث پل های روگذر از روی بزرگراه آیت الله سعیدی در محل تقاطع آن با خط راه آهن تهران_اهواز پس از اجرای پروژه عمرانی برقرار خواهد شد.

وی افزود: این پروژه یکی از مهم ترین مطالبات مردمی شهروندان منطقه۱۷ در سال های گذشته بوده است که در نظارت دوره ای قرار خدمت شهردار محترم تهران و مدیران ارشد شهرداری از منطقه ۱۷ بر اجرا و عملیاتی شدن این پروژه تاکید داشتند.

شنگی تصریح کرد: این دسترسی، خیابان های واقع در طرفین حریم خط راه آهن تهران_اهواز را در دو منطقه به خیابان های متناظر، متصل خواهد کرد.

شهردار منطقه ۱۷ اظهار کرد: معابر مورد نظر شامل خیابان های فرخنده در منطقه ۱۷ و متناظر آن خیابان مهر در منطقه ۱۸ در شمال خط راه آهن، همچنین خیابان برادران شهید متین و خیابان شهید زقر در دو منطقه ۱۷ و ۱۸ در جنوب حریم خط راه آهن تهران_اهواز است.

شنگی گفت: در پی اجرای این پروژه، شهروندان دو منطقه ۱۷ و ۱۸ امکان دسترسی ایمن به منطقه مقابل را به صورت سواره رو و پیاده رو خواهند داشت.

وی اظهار کرد: از مزایای دیگر این پروژه دسترسی سریع و ایمن شهروندان منطقه ۱۷ به امامزاده زید(س) در منطقه ۱۸ است. همچنین طول دسترسی ها بین دو منطقه، به طور معتنابهی کاهش خواهد یافت.

 در همین راستا شهروندان دو منطقه از خدمات رفاهی_ اجتماعی و نظایر آن که در منطقه مجاور قرار گرفته، بهره مند خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما