سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران خبر داد

آتش سوزی خوابگاه دانشجویی در تهران با ۱۱ مصدوم

۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۰۹:۰۴:۲۷
کد خبر: ۱۳۲۶۴۱۲
آتش سوزی خوابگاه دانشجویی در تهران با ۱۱ مصدوم
ملکی گفت: در آتش سوزی یک خوابگاه دانشجویی ۱۱ نفر از دانشجویان دچار دود گرفتگی شده بودند که ۱۰ نفر در محل بصورت سرپایی درمان شدند اما یک نفر برای ادامه مراحل درمانی توسط عوامل اورژانس روانه بیمارستان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت ۲۳:۳۱ شب گذشته این حادثه در خیابان کریمخان خیابان به آفرین به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در قسمت حیاط خلوت خوابگاه ۱۰ طبقه دانشجویی که حدود ۴۰۰ نفر از دانشجویان آقا در این ساختمان زندگی می کردند مقداری مواد ضایعاتی بود که این قسمت دچار آتش سوزی شده بود و آتش به سقف های شیروانی این محل سرایت کرده بود، افزود: دود حاصل از این آتش سوزی به طبقات رسیده بود، تعدادی از دانشجویان خود را از خوابگاه خارج کرده بودند اما تعدادی در قسمت پشت بام و داخل ساختمان در شرایط نا ایمن قرار داشتند که آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش وارد طبقات شدند و حدود ۱۵۰ نفر از دانشجویان را از محل خارج کردند.

ملکی تصریح کرد: ۱۱ نفر از دانشجویان دچار دود گرفتگی شده بودند که ۱۰ نفر در محل بصورت سرپایی درمان شدند اما یک نفر برای ادامه مراحل درمانی توسط عوامل اورژانس روانه بیمارستان شد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز