در صحن شورای شهر تهران مطرح شد

انتقاد عضو شورای شهر تهران از تاخیر در اطلاع رسانی تعطیلی مدارس پایتخت

۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۰۹:۳۶:۴۷
کد خبر: ۱۳۲۶۴۳۵
انتقاد عضو شورای شهر تهران از تاخیر در اطلاع رسانی تعطیلی مدارس پایتخت
تشکری هاشمی گفت: وقتی وضعیت هوا، سرعت باد و حجم ذرات معلق قابل پیش بینی است، تصمیم گیرندگان باید شب گذشته پیش بینی می کردند چون با این شرایط عملا ما هم مدرسه را تعطیل کردیم و هم مردم را بلاتکلیف کردیم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ جعفر تشکری هاشمی عضو شورای شهر تهران صبح امروز در جلسه شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود، اظهار کرد: امروز شرایط آلودگی هوا در شرایط بسیار ناسالم وخطرناک  قرار گرفته و نیاز به تصمیمات ویژه در این زمینه داریم.

تشکری هاشمی ادامه داد: امروز ساعت 7.30 درباره تعطیلی مدارس ابتدایی اطلاع رسانی شد در حالیکه در این ساعت دانش‌آموزان در جلوی درب مدارس بودن و برخی مدارس درب را روی دانش آموزان باز نکردند و برخی والدین بلاتکیف ماندند.

وی با انتقاد از این نحوه اطلاع رسانی افزود: وقتی وضعیت هوا، سرعت باد و حجم ذرات معلق قابل پیش بینی است، تصمیم گیرندگان باید شب گذشته پیش بینی می کردند چون با این شرایط  عملا ما هم مدرسه را تعطیل کردیم و هم مردم را بلاتکلیف کردیم.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه ستاد ملی سیاست هماهنگی مبارزه با گردو غبار در کشور وجود دارد  که عکس العمل ها و گزارش روشنی از این ستاد موجود نیست و مشخص نیست که برای این آلودگی چه کردند. بیان کرد: ما هنوز درباره منشا آلودگی و اقدمات پیشگیرانه ابهام داریم و سازمان محیط زیست باید درباره اثرات این شرایط اطلاع رسانی کند چون سلامت مردم بیش از هر چیزی ارزش دارد.

تشکری هاشمی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در هفته سلامت قرار داریم باید در این موضوع هم عکس العمل لازم را داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز