پیگیری قضایی آموزش و پرورش در ماجرای سیلی خوردن ناظم مدرسه

۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۲:۵۹:۲۰
کد خبر: ۱۳۲۷۸۶۷
پیگیری قضایی آموزش و پرورش در ماجرای سیلی خوردن ناظم مدرسه
طی روزهای اخیر ویدئویی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که در آن فردی اقدام به سیلی زدن به صورت ناظم مدرسه سر صف و در مقابل دیدگان اولیاء و دانش‌آموزان می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ طی روزهای اخیر ویدئویی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که در آن فردی اقدام به سیلی زدن به صورت ناظم مدرسه سر صف و در مقابل دیدگان اولیاء و دانش‌آموزان می‌کند.

مصطفی بابایی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در صفحه شخصی‌اش در توییتر درباره سیلی خوردن ناظم یک مدرسه توسط یکی از والدین، اظهار کرد: «در رابطه با فیلمی که تحت عنوان سیلی خوردن ناظم مدرسه در حال انتشار است عرض کنم این هنجار شکنی بین یکی از کسبه محل و معلم پرورشی مدرسه بوده است. حفظ کرامت و جایگاه مقدس فرهنگیان از اهم وظایف آموزش و پرورش بوده و موضوع به جدیت در حال پیگیری است.»

62259431

علاوه بر این صادق ستاری فرد، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش نیز در این باره در توییترش نوشت: «‌جسارت یک کاسب محل به ناظم دبستان در حضور دانش‌آموزان موجب ناراحتی و تکدر خاطرجامعه معلمان شد. وزارت آموزش‌وپرورش با تعیین وکیل، این اتفاق تلخ که تعرض به حریم مقدس مدرسه وتربیت است را تا حصول نتیجه و برقرای عدالت پیگیری خواهد کرد. با این معلم خدوم صحبت ودلجویی کرده و پیام وزیر را به ایشان ابلاغ کردم.»

62259690

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز