شب خاطره جهادی؛ امام رضایی شد و قطار آن به ایستگاه هشتم رسید

۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۰۱:۲۰:۳۱
کد خبر: ۱۳۲۸۵۲۷
شب خاطره جهادی؛ امام رضایی شد و قطار آن به ایستگاه هشتم رسید
هشتمین مراسم ملی شب خاطره جهادی همزمان با افتتاح خانه جهادگران انقلاب اسلامی در بشاگرد برگزار می شود.

به گزارش برنا، هشتمین مراسم ملی شب خاطره جهادی همزمان با افتتاح خانه جهادگران انقلاب اسلامی در بشاگرد برگزار می شود.

اسماعیل احمدی ، مسئول گروه جهادی منتظرانی ها در رابطه با این برنامه در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "چند ماه قبل بود که تصمیم گرفتم طبق روال این ۴۳ سال حیات دنیوی ام؛ مدتی رسانه را کنار بگذارم و البته مخاطبین را از داستان ها (استوری) و مطالب ام (پست) راحت کنم  جالب آنکه دقیقا همان فردای این تصمیم بود که صفحه ی اینستایم را ضد انقلاب از دسترس خارج نمود (ریپورت) و اینستاگرام هم که کلا اهل همکاری نبوده و نیست و اتفاقا خیلی خوشحال شدم چون با تصمیم ام همخوانی داشت.

واقعیت امر تصور نمی کردم که مخاطبین عزیزم اینقدر نسبت به گزارش اقدامات و تصاویر فعالیت های‌جهادی اینقدر علاقمند بوده و در تمام این چند ماه مکرر به من توصیه کنند که مجددا فعالیت رسانه ای را آغاز کنم اما کلا چون همیشه کارهایم را مبتنی بر حال و هوای دل انجام می دهم دل ام راضی نبود و ...

تا امروز که توفیق یافتم بعد از ۳ سال به بهانه ی آغاز بکار رسمیِ "خانه جهادگران انقلاب اسلامی"  به قدمگاه بشاگرد راه یابم و بار دیگر تمام خاطراتِ بارها حضورم در این دیار آسمانی زنده شود بویژه آنکه ۳ رویداد ملی را اهالی خانه طراحی کرده اند از هشتمین مراسم ملی شب خاطره جهادی و دومین آیین سرو جهاد برای تجلیل از سروقامتانِ حرکت های جهادی تا رویداد تجربه نگاری جهادی اونم با چهره های شاخص و قدیمی و استخوان دار و به تعبیر بهتر ستون های حرکت های جهادی.

اما امروز با اصرار رفقای عزیز جهادی ام و بهتر بگویم دستور آنان که امر کردند صفحه ی جدید را راه اندازی کنم لذا اکنون از مسجد جامع صاحب الزمان (عج) "خمینی شهر" باذن برادرم، استادم، مربی ام، الگویم، جانِ جانانم، خورشید تابانم، ماه دیرین ام حاج عبدالله والی رحمه الله علیه مجددا این صفحه را راه اندازی می کنم و پیشاپیش از ساحت نازنین مخاطبین ام عذر خواهم که قرار است باز هم تصدیع کنم اوقات شریف تان را.

التماس می کنم دعا کنید که این نوکری ها خالص برای خدا باشد ورنه بدجور قافله را باخته ام .

در این چند ماه که راحت بودید از مطالب ام؛ تمام کارهای "منتظرانی‌ها" با قوتی بیش از پیش ادامه داشت از آخرهفته‌های جهادی با  خانواده منتظرانی‌ها بویژه نسل۲ منتظرانی‌ها تا اردوی نوروزی در بلوچستان و اردوهای رمضانیه در قم و مرکزی تا همین اردوی فطریه در احمدفداله.

البته بگم امسال  ۲۰ سالگیِ منتظرانی‌ها هست و کلی برنامه درون و برون‌گروهی را از ابتدای قرن جدید آغاز نموده ایم که به مرور زمان عرض خواهم کرد."

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز