​ثبت ۲۶۶ رشته صنایع‌دستی خانگی در سامانه دبیرخانه هیئت مقررات‌زدایی و پایش کسب‌و‌کار

۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۱:۰۱:۴۵
کد خبر: ۱۳۲۹۱۱۹
​ثبت ۲۶۶ رشته صنایع‌دستی خانگی در سامانه دبیرخانه هیئت مقررات‌زدایی و پایش کسب‌و‌کار
مدیرکل دفتر حمایت از تولید صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از ثبت ۲۶۶ رشته صنایع‌دستی خانگی در سامانه دبیرخانه هیئت مقررات‌زدایی و پایش کسب‌و‌کار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ فرهاد فلاح مدیرکل دفتر حمایت از تولید صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به دستور هیئت مقررات‌زدایی و پایش کسب‌وکار، ۲۶۶ رشته  صنایع‌دستی که قابلیت اجرا در منازل را دارند به صورت اعلانی همراه کاربرگ‌های اطلاعات مرتبط به دبیرخانه مشاغل خانگی ارسال و درسامانه آن دبیرخانه بارگزاری شد.

 مدیرکل دفتر حمایت از تولید صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، در مورد اعلان‌محور بودن این ۲۶۶ رشته افزود: متقاضیان این رشته‌ها می‌توانند به محض ثبت نام در سامانه مربوطه کارگاه خود را راه‌اندازی و فعالیت کنند.

وی اضافه کرد: بعد از ثبت نام کارشناسان از کارگاه‌ها  بازدید کرده و در صورت تایید یا اصلاح روش و مواد اولیه نسبت به صدور مجوز تولید اقدام می‌شود.

 فلاح خاطرنشان کرد: متقاضیان می توانند به سامانه‌ g۴b.ir یا mojavez.ir مراجعه کرده و از لینک صنعت و معدن وارد مجوزهای صنایع‌دستی خانگی شده و پس از مطالعه شرایط ثبت نام کرده و فعالیت کنند.

 

انتهای پیام/

نظر شما