به همت خانه جهادگران انقلاب اسلامی برگزار شد

هشتمین مراسم ملی شب خاطره جهادی

۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۹:۰۰:۱۳
کد خبر: ۱۳۲۹۲۸۳
به همت خانه جهادگران انقلاب اسلامی هشتمین مراسم ملی شب خاطره جهادی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ به همت خانه جهادگران انقلاب اسلامی؛ هشتمین مراسم ملی شب خاطره جهادی در بشاگرد برگزار شد همزمان با هجدهمین سالگرد ارتحال جهادگر آسمانی حاج عبداله والی که ۲۳ سال از عمر ارزشمند خویش را در آبادانی منطقهی بشاگرد استان هرمزگان صرف نمود؛ هشتمین مراسم ملی شب خاطره جهادی برگزار شد.

در مراسم فوق که به همت خانه جهادگران انقلاب اسلامی انجام پذیرفت صدها نفر از جهادگران فعال در مناطق محروم از سراسر کشور حضور یافتند. باز روایی خاطرات تلخ و شیرین جهادگران جوان از اقدامات خدمت رسانی و سازندگی اصلی ترین برنامه¬ی سالانه¬ی شب خاطره¬ی جهادی می باشد که در سال ۱۴۰۱ به ایستگاه هشتم رسید.

گفتنی است دو سال گذشته و در پی برگزاری شب خاطره¬ی هفتم مقام معظم رهبری پیامی را به شرح زیر در تایید و تقویت برگزاری این رویداد فرهنگی صادر نمودند: بسم الله الرحمن الرحیم تشکیل گروه‌های جهادی و خدمات خالصانه آن‌ها از جمله برکات حضور انگیزه‌های دینی و انقلابی در میان جوانان عزیز ما است. آن را باید قدر دانست.

خاطرات آن‌ها هم می‌تواند سندهای پرافتخاری برای امروز و فردای کشور و انقلاب باشد. کوشش شما در این راه ماجور است انشاءالله. سید علی خامنه‌ای  

IMG_4839

IMG_4905

IMG_4948

IMG_4965

IMG_4967

IMG_4979

IMG_5020

IMG_5089

IMG_3515

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز