تعطیلی مدارس و ادارات معابر شهر تهران را خلوت کرد

۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۰۶:۴۲:۵۴
کد خبر: ۱۳۲۹۷۷۸
تعطیلی مدارس و ادارات معابر شهر تهران را خلوت کرد
رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ، تیم های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور کنترل سرعت و سبقت ها حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛  سرهنگ مجید رنجبر رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص وضعیت ترافیکی صبحگاهی پایتخت در روز سه ‌شنبه 27 اردیبهشت ماه 1401 اظهار کرد: بار ترافیکی پایتخت امروز در تمام معابر اصلی و بزرگراهی روان  ، خلوت و در حال حرکت گزارش می‌شود. 

سرهنگ رنجبر گفت: تنها بار ترافیکی که قابل مشاهده است در مسیر غرب  به شرق  همت بعد از برج میلاد و بزرگراه زین الدین از شمس آباد می باشد و بقیه محورها دارای بار ترافیکی خلوتی  هستند .

سرهنگ رنجبر اضافه کرد: در روزهای  خلوتی  معابر  مانند امروز ممکن است برخی رانندگان سرعت خودروی خود را بالا برده و از خلوتی سطح شهر جهت زودتر رسیدن و یا انجام حرکات نمایشی و لایی کشی بخواهند بهر ببرند که به این دسته از رانندگان توصیه میگردد فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت های بالا  همیشه خطر ساز و خطر آفرین می باشند پس با رعایت قانون با سرعت مقرره در سطح شهر تهران تردد نمایید .

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز