راه‌اندازی مرکز صدور گواهی‌نامه رانندگی بین‌المللی و پلاک ترانزیت

۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۴:۴۸:۲۶
کد خبر: ۱۳۳۰۴۴۱
راه‌اندازی مرکز صدور گواهی‌نامه رانندگی بین‌المللی و پلاک ترانزیت
رؤسای هیئت مدیره کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی و شرکت تجارت ایران‌مال به‌منظور افزایش و ارتقای همکاری‌های فی‌مابین، تفاهم‌نامه همکاری‌ امضا کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ از جمله مهم‌ترین مفاد این تفاهم‌نامه در حوزه خودرو می‌توان به مشارکت در برگزاری انواع رالی تورها، مسابقات اتومبیل‌رانی، برگزاری همایش‌های خودرویی و ایجاد نمایشگاه‌های دائمی و موقت، ایجاد کمپر پارک و مراکز اقامتی، تفریحی، اردوگاهی، ایجاد مراکز خرید و فروش خودرو و لوازم وسیله‌های نقلیه تاریخی و خاص و برگزاری رویدادهای آموزشی در راستای ترویج فرهنگ صحیح رانندگی اشاره کرد.

کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی و ایران مال در حوزه صنایع‌دستی و گردشگری نیز با ایجاد فروشگاه‌های زنجیره‌ای صنایع‌دستی به‌منظور رونق هرچه بیشتر هنرهای بومی و توسعه صادرات غیرنفتی، برگزاری حراج‌های ملی و بین‌المللی آثار فاخر صنایع‌دستی کشور، برگزاری نمایشگاه‌های داخلی و خارجی در راستای جذب گردشگران، اجرای طرح‌های پژوهشی با هدف توسعه و ارتقای همه‌جانبه صنعت گردشگری، برگزاری تورهای گردشگری و ... همکاری خواهند داشت.

همچنین بر اساس همین توافق‌نامه به زودی مراکز ارائه‌دهنده خدمات مربوط به صدور گواهی‌نامه رانندگی بین‌المللی و پلاک ترانزیت کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی در مرکز تجاری ایران مال افتتاح و ارائه خدمت خواهد کرد.

این تفاهم‌نامه همکاری به مدت پنج سال معتبر و به امضای محمدحسین صوفی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی و جمشید اقبال‌پور رئیس هیئت مدیره شرکت تجارت ایران مال رسیده است.

 

انتهای پیام/

نظر شما