بخش کودکان مبتلا به سرطان بیمارستان گلستان افتتاح شد

۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۱:۲۳:۲۹
کد خبر: ۱۳۳۱۲۲۵
بخش کودکان مبتلا به سرطان بیمارستان گلستان افتتاح شد
مراسم افتتاح بخش کودکان سرطانی بیمارستان گلستان نیروی دریایی ارتش با حضور مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا و تعدادی از پزشکان و مدیران این بیمارستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مراسم افتتاح بخش کودکان سرطانی بیمارستان گلستان نیروی دریایی ارتش با حضور مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا، تعدادی از پزشکان و مدیران برگزار شد.

عظیم مهرور  فوق تخصص خون و آنکولوژی اطفال با اشاره به اینکه بخش سرطان اطفال بیمارستان گلستان دارای ۲۰ تخت است اظهار کرد: بخش کودکان مبتلا به سرطان از دی ماه با ۳ پزشک متخصص، همکاران گروه اطفال دانشگاه علوم پزشکی ارتش و شروع به فعالیت کرده است.

وی افزود: بالای ۷۵ درصد از بیماران این بخش در حال درمان بیماری سرطان خون هستند. راه اندازی این بخش که  با حمایت ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروی دریایی و مسئولیت اجتماعی ارتش آغاز شد.

مهرور با اشاره به اینکه خیرین نیز برای راه اندازی این بخش تلاش های مثمر ثمری را انجام داده اند بیان کرد: بیماران این بخش تحت پوشش موسسه خیریه محک هستند و برخی هزینه ها را پرداخت می‌کنند و بیماران از مزایای این موسسه هم برخوردارند.

وی ادامه داد: امید است تا این بخش را گسترش دهیم و به دنبال این هستیم تا دستگاه لازم را برای بیمارانی که نیازمند به ICU باشند فراهم آوریم.

مهرور با اشاره به اینکه این بیمارستان تمامی خدمات را به کودکان مبتلا به سرطان ارائه می‌دهد عنوان کرد: یکی از آرزوهای ما این است تا با توجه به نیازی که کودکان این بخش دارند محیط این فضا را گسترش دهیم.

وی در پایان تصریح کرد: افق های بلندی را در پیش رو داریم علاوه بر این ارتباط خوبی با گروه های پزشکان خارج از کشور برای بهبود درمان داریم و ما نیز در پی فراهم اوردن بهترین امکانات برای این کودکان هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز