تمامی ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا فعال هستند

۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۶:۰۵:۵۴
کد خبر: ۱۳۳۱۳۸۷
تمامی ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا فعال هستند
مدیرعامل کنترل کیفیت هوای تهران گفت: تمامی ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا فعال هستند و شهروندان عزیز می‌توانند از اطلاعات وضعیت کیفیت هوا در قالب‌های مختلف، مطلع شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سید محمدمهدی میرزائی قمی مدیرعامل کنترل کیفیت هوای تهران گفت: تمامی ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا فعال هستند و شهروندان عزیز می‌توانند از اطلاعات وضعیت کیفیت هوا در قالب‌های مختلف، مطلع شوند. 

وی افزود: در حال حاضر از بین ۲۱ ایستگاه سنجش آلودگی هوای پایتخت، ۱۸ ایستگاه، آلاینده ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون را اندازه‌گیری می‌کنند. اطلاعات این ایستگاه‌ها از طریق سایت این شرکت به آدرس air.tehran.ir، سامانه برخط airnow.tehran.ir  و اپلیکیشن شرکت کنترل کیفیت هوای تهران بصورت آنلاین برای عموم شهروندان قابل دسترسی است.

مدیرعامل کنترل کیفیت هوای تهران بیان کرد: پراکندگی ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوا در شهر تهران از منظر کمیت به گونه‌ای است که به غیر از منطقه ۱۷، در سایر مناطق شهرداری تهران ایستگاه سنجش آلودگی هوا مستقر می‌باشد. 

وی در پایان تصریح کرد: در هنگام استفاده از اپلیکیشن کیفیت هوای تهران، زمان دانلود اطلاعات مورد نظر بر اساس نوع و بستر اینترنت مورد استفاده توسط متقاضی متفاوت بوده و لذا لازم است که مراجعه کنندگان پس از بارگذاری کامل داده‌ها نسبت به برداشت خروجی‌ها و کسب اطلاعات اقدام نمایند.

 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز