همراه سرا نزدیک بیمارستان مفید داریم/ مادران خردسالان راضی نیستند چند کوچه هم از فرزندشان دورتر شوند

۱۴۰۱/۰۳/۰۳ - ۰۹:۲۲:۵۷
کد خبر: ۱۳۳۲۳۳۹
همراه سرا نزدیک بیمارستان مفید داریم/ مادران خردسالان راضی نیستند چند کوچه هم از فرزندشان دورتر شوند
عضو شورای شهر تهران گفت: تعدادی از همراهان بیمار مخصوصا آنهایی که فرزند خردسال دارند نمی خواهند چند کوچه پایین‌تر برود و چراکه می خواهند در نزدیک بیمارستان و فرزندشان باشند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مهدی پیرهادی عضو شورای شهر تهران صبح امروز در جلسه شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود، اظهار کرد: همراه سرا برای همراهان بیماری که به تهران برای درمان مراجعه می‌کنند، در سال 91 در شهرداری منطقه 3 ساخته شد چراکه در آن زمان این نیاز برای بیمارستان مفید احساس شده بود.

وی با اشاره به اینکه این همراه سرا همچنان در نزدیک بیمارستان مفید وجود دارد، ادامه داد: تعدادی از همراهان بیمار مخصوصا آنهایی که فرزند خردسال دارند نمی خواهند چند کوچه پایین‌تر برود و چراکه می خواهند در نزدیک بیمارستان و فرزندشان باشند.

پیرهادی بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته همراه سرایی با ظرفیت 180 نفره برای بیمارستان‌های مرکز شهر تهران افتتاح خواهد شد. همچنین در اطراف بیمارستان امام خمینی زمینی متعلق به شهرداری بوده که با کمک خیرین ساخته شده، تا دو ماه دیگر افتتاح می شود و ظرفیت آن 50 نفر است.

عضو شورای شهر تهران درباره وضعیت آلودگی هوا ناشی از گرد و غبار، خاطرنشان کرد: در کشور ستاد ملی مدیریت و برنامه ریزی گرد و غبار داریم که اعضای این ستاد سازمان محیط زیست، سازمان برنامه، وزارت نیرو، راه و شهرسازی، بهداشت، سازمان مراتع، سازمان صداو سیما و ... است خواهش دارم رئیس سازمان محیط زیست که رئیس این ستاد است را به شورا دعوت کنیم و اقداماتی که در حوزه گرد و غبار در این ستاد انجام شده گزارشی را ارائه دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز