ادارات، مدارس و دانشگاه‌های استان تهران فردا تعطیل شد

۱۴۰۱/۰۳/۰۳ - ۱۵:۴۸:۱۷
کد خبر: ۱۳۳۲۵۶۵
ادارات، مدارس و دانشگاه‌های استان تهران فردا تعطیل شد
استاندار تهران گفت: ادارات، مدارس و دانشگاه‌های تهران فردا تعطیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محسن منصوری استاندار تهران گفت: بر اساس مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران، فردا چهارشنبه ادارات، مدارس و دانشگاه‌های استان تهران فردا تعطیل شد اما بانک‌ها تعطیل نیستند و به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

وی گفت: اصل بر توجه به سلامتی مردم است و درباره تأخیر در اعلام زمان تعطیلی ها باید توضیحاتی ارائه دهم، این که  بعضا مردم در پی این تأخیرها دچار مشکلاتی شده اند باید از آنها از کنیم.

استاندار تهران ادامه داد: پیش بینی دستگاه ها از آلودگی فردا این است که نسبت به امروز غلظت آلودگی بسیار کمتر است اما  هوای همچنان بسیار ناسالم است و از همین رو چهارشنبه کلیه مدارس و دانشگاه ها و ادارات استان تهران تعطیل خواهد بود.

منصوری در پاسخ به پرسش تعطیلی بانکها در استان تهران، خاطرنشان کرد: البته که تعطیلی بانک ها به دلیل خدمات رسان بودن آنهامنطقی نیست اما پیشنهاد می شود که حضور کارمندان و پرنسل در بانکها کاهش یابد و مدیران به این مضوع نیز توجه کنند.

وی درباره تعطیلی در استان البرز نیز شرایط به گونه استان تهران است و فردا چهارشنبه ادارات، مدارس و دانشگاه‌های این استان نیز تعطیل هستند.

استاندار تهران گفت: امتحانات نهایی دانش آموزان برگزار خواهد شد و امتحانات داخلی برگزار نمی‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما