قدردانی رئیس جمعیت هلال‌احمر از حس نوع‌دوستی مردم آبادان و خوزستان در سانحه متروپل

۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۰:۰۹:۵۶
کد خبر: ۱۳۳۲۷۶۰
قدردانی رئیس جمعیت هلال‌احمر از حس نوع‌دوستی مردم آبادان و خوزستان در سانحه متروپل
رئیس جمعیت هلال‌احمر از حضور و همراهی مردم نوع‌دوست آبادان و خوزستان در کنار عوامل امدادی حاضر در سانحه متروپل قدردانی و بر تداوم عملیات امدادرسانی با تمام توان و قوا تا آخرین لحظه ممکن تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر که برای نظارت بر روند امدادرسانی در سانحه ریزش ساختمان متروپل در آبادان حضور دارد، از حضور همدلانه و نوع‌دوستانه مردم آبادان در کنار عوامل عملیاتی و امدادی این سانحه تقدیر کرد.

کولیوند بار دیگر ضمن تسلیت به مردم آبادان در پی جانباختن تعدادی از هموطنان در سانحه متروپل گفت: مردم نجیب، صبور و مقاوم آبادان، همچون سال‌های جنگ تحمیلی، ایثارگرانه در صحنه عملیات سانحه متروپل حضور دارند و با مهربانی بی حد و مرز خود و با توزیع کمک، وعده‌های غذایی، میان وعده و ... میان عوامل امدادی حاضر در عملیات امدادرسانی، بار دیگر شکوه صبر، مقاومت، مهربانی و نوع‌دوستی خود را در اوج شرایط روحی دشوار و پردلهره ناشی از این سانحه دلخراش، به نمایش گذاشته‌اند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر در ادامه خطاب به مردم آبادان تاکید کرد: ما افتخار می‌کنیم و بر خود می‌بالیم که خدمتگزار مردم نجیبی چون شما هستیم و شکرگزاریم که برای خدمت به شما که ولی‌نعمت ما هستید، انتخاب شده‌ایم. دست تک تک شما مردم میهمان‌نواز را می‌بوسیم و حضور نجیبانه و صبورانه‌تان در کنار عوامل امدادی حاضر در صحنه را که باعث دلگرمی امدادگران و کمک به تسریع روند امدادرسانی است، ارج می‌نهیم. ما تا آخرین لحظه و با تمام توان و قوا برای امدادونجات هموطنان‌مان در این سانحه تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز