وضعیت پارک خودروها در استادیوم آزادی برای اجتماع سلام فرمانده

۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۳:۲۱:۵۴
کد خبر: ۱۳۳۳۲۵۰
وضعیت پارک خودروها در استادیوم آزادی برای اجتماع سلام فرمانده
عاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ درباره وضعیت پارک خودروها در اجتماع سلام فرمانده، توضیحاتی را داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ رازقی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ درباره وضعیت پارک خودروها در اجتماع سلام فرمانده، اظهار کرد: مراسم خانوادگی سلام فرمانده تا دقایقی دیگر آغاز می‌شود و مراجعه‌ها شروع شده، تمهیداتی را پلیس راهور در نظر گرفته است.

وی گفت: چینش منظم خودرو در داخل پارکینک‌ها مدنظر است، ابتدا پارکینگ غربی و شرقی استادیوم آزادی پر خواهد شد بعد از آن اجازه پارک در رینگ اطراف استادیوم داده می‌شود، بعد از آن خیابان ولیعصر، خیابان چوگان و شیشه مینا لایحه سوم پارکینگ‌هاست.

سرهنگ رازقی بیان کرد: برای افرادی که در انتهای مراسم می‌رسند، طول آزادراه شهید فهمیده مسیر شرق به غرب و غرب به شرق بزرگراه حکیم برای پارک خودروها در نظر گرفته شده است. قسمت‌هایی که محل پارک تا استادیوم فاصله وجود دارد اتوبوسرانی و تاکسیرانی، اتوبوس و ون را پیش بینی کرده‌اند و از این بابت مردم نگران نباشند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: افرادی که قصد دارند از آزادراه تهران و کرج عبور کردند، از همین لحظه به دلیل برگزاری مراسم، ترافیک پر حجم می‌شود به همین دلیل برای رفتن به کرج از بزرگراه شهید خرازی، همدانی و جاده مخصوص کرج و بزرگراه فتح استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: از مردم می‌خواهیم در صورت مراجعه به استادیوم ازادی هنگام پارک خودرو کمال همکاری با پلیس راهور را داشته باشند تا علاوه بر اینکه از تمام ظرفیت پارکینگ‌ها استفاده می‌کنیم بتوانیم ترافیک روانی نیز داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز