همایش تجلیل از امامزادگان در ۴۶۰ بقعه متبرکه برگزار می‌شود

۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۰۸:۱۸:۴۸
کد خبر: ۱۳۳۵۵۰۷
همایش تجلیل از امامزادگان در ۴۶۰ بقعه متبرکه برگزار می‌شود
مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه از برگزاری همایش تجلیل از امامزادگان در 460 بقعه متبرکه در روز یکشنبه 15 خرداد ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حجت‌الاسلام محمد نوروزپور مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه درباره برگزاری مراسم بزرگداشت روز ملی تجلیل از امامزادگان اظهار کرد: همایش تجلیل از امامزادگان روز پنجم ذی‌القعده مصادف با روز یکشنبه 15 خرداد ماه در 460 بقعه متبرکه و امامزاده کشور برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ویژه‌برنامه‌های جشن‌های مردمی دهه کرامت اول لغایت یازدهم ذی‌القعده مصادف با 11 تا 21 خرداد ماه 1401 در یک هزار و 300 امامزاده و بقعه متبرکه برگزار می‌شود، افزود: در روز ملی تجلیل از امامزادگان 31 برنامه ویژه در 31 بقعه متبرکه شاخص کشور برگزار خواهد شد.

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: سومین دوره طرح قرار دوازدهم با هدف کمک به نیازمندان در روز 12 خرداد ماه در 500 بقعه متبرکه برگزار می‌شود؛ در این طرح بسته‌های معیشتی به افراد کم‌برخوردار اهدا می‌شود.

حجت‌الاسلام نوروزپور خاطرنشان کرد: تکریم و بزرگداشت امامزادگان واجب التعظیم و ارتقاء جایگاه آنان و زمینه سازی و ایجاد بستر مناسب برای مشارکت مردمی در مدیریت، عمران و برنامه های بقاع متبرکه و همچنین تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و جذب حداکثری گروه ها و اقشار مختلف جامعه از اهداف اصلی برگزاری ویژه‌برنامه‌های سازمان اوقاف در دهه کرامت است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز