تکمیل و تجهیز پروژه‌های عمرانی با اولویت بهداشت در مناطق محروم کشور

۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۰۹:۵۶:۳۹
کد خبر: ۱۳۳۸۰۶۴
تکمیل و تجهیز پروژه‌های عمرانی با اولویت بهداشت در مناطق محروم کشور
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در دیدار با رحیم زارع نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: وزارت بهداشت با جدیت به دنبال تکمیل و تجهیز پروژه‌های عمرانی با اولویت بهداشت در مناطق محروم است و تا پایان سال بیش از 2000 پروژه بهداشتی و درمانی به بهره‌برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با اشاره به اهمیت محرومیت‌زدایی در اقصی نقاط کشور بیان داشت: به‌طورکلی در اقصی نقاط کشور، تراکم و وضعیت مراکز بهداشتی و درمانی در شرایط نسبتاً خوبی است اما هدف ما به‌سوی ایده آل گرایی و افزایش تراکم این مراکز با اولویت پروژه‌های بهداشتی در مناطق محروم است.

 
وی در ادامه بیان کرد: هرچه بیشتر به پروژه‌های بهداشتی و حوزه بهداشت اهمیت داده شود، وضعیت سلامتی مردم در میان‌مدت و بلندمدت در شرایط بسیار بهتری قرار می‌گیرد، از همین رو اولویت وزارت بهداشت تکمیل و تجهیز پروژه‌های بهداشتی است.
 
رحیمی بابیان این‌که در حوزه تأمین منابع انسانی رایزنی‌های لازم صورت گرفته است گفت: پیش‌تر مطرح کردیم که در حال تلاش برای اخذ مجوز جذب 100 هزار نفر در وزارت بهداشت از سازمان اداری و استخدامی کشور هستیم و تا حصول نتیجه‌ای مطلوب این مهم با جدیت دنبال می‌شود.
 
وی در پایان بیان کرد: سعی داریم طبق اولویت‌بندی با محوریت مناطق محروم، توزیع منابع انسانی را در اقصی نقاط کشور به‌درستی انجام دهیم تا نیاز مردم درحوزه سلامت در جای‌جای کشور به طور کامل برطرف شود.

 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز