۲۹۸ کاروان از ۱۷ ایستگاه پروازی عازم سرزمین وحی می شوند

۱۴۰۱/۰۳/۲۲ - ۱۳:۲۱:۴۳
کد خبر: ۱۳۳۸۶۲۸
۲۹۸ کاروان از ۱۷ ایستگاه پروازی عازم سرزمین وحی می شوند
رییس سازمان حج و زیارت گفت: در مجموع ۲۹۸ کاروان از ۱۷ ایستگاه پروازی عازم سرزمین وحی می شوند .

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سید صادق حسینی رییس سازمان حج وزیارت امروز یکشنبه ۲۲ خرداد ماه در حاشیه مراسم بدرقه نخستین کاروان حج تمتع ۱۴۰۱ در جمع خبرنگاران برنامه پرواز زائران در یک بازه زمانی 22 روزه تا روز سیزدهم تیر ماه ادامه می یابد و بخشی از پروازها به فرودگاه مدینه و بخش دیگر پروازها به فرودگاه جده است که در اصل برخی از زائران مدینه قبل و برخی دیگر مدینه بعد هستند.

وی افزود: امروز یک هزار و ۳۰۰ نفر از زایران کشورمان از فرودگاه های حضرت امام (ره) تهران، کرمان و تبریز عازم مدینه منوره می شوند و از روز ۲۴ خرداد ماه نیز بخشی از پروازها به فرودگاه جده نیز انجام می گیرد.

رییس سازمان حج وزیارت با بیان اینکه ظرفیت کاروان ها متفاوت است گفت: در مجموع ۲۹۸ کاروان از ۱۷ ایستگاه پروازی عازم سرزمین وحی می شوند .

حسینی با بیان اینکه متوسط حضور ایران ۲۸ روز است ، گفت: آخرین پرواز زائران ۷ مرداد ماه مصادف با آخرین روز ماه ذی الحجه است و تمهیداتی اندیشیده شده تا در ایام محرم هیچ زایری در عربستان نباشد.

رییس سازمان حج وزیارت در پایان تاکید کرد: تمام اهتمام خود را برای حجی عزتمندانه، همراه با عزت، کرامت، امنیت و سلامت مدنظر قرار داده ایم و دست اندرکاران و خادمین ضیوف الرحمان در حج و زیارت برای رفع دغدغه زائران شریف در تلاش خواهند بود تا همه امکانات لازم را فراهم آورند.

 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز