باشگاه نشاط سالمندی تا اوایل تیر در منطقه ۱۳ بازگشایی می شود

۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۰:۳۸:۰۲
کد خبر: ۱۳۴۰۹۱۶
باشگاه نشاط سالمندی تا اوایل تیر در منطقه ۱۳ بازگشایی می شود
شهردار منطقه ۱۳ گفت: به مناسبت فرارسیدن فصل تابستان و به‌منظور برطرف کردن نیازهای روانی و حفظ سلامت جسمانی سالمندان، باشگاه نشاط سالمندی در سرای محلات منتخب از اوایل تیرماه گشایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدهادی علی‌احمدی شهردار منطقه ۱۳ از راه‌اندازی و آغاز به کار باشگاه نشاط سالمندی از اوایل تیرماه در سرای محلات منتخب این منطقه خبر داد و گفت: به مناسبت فرارسیدن فصل تابستان و به‌منظور برطرف کردن نیازهای روانی و حفظ سلامت جسمانی سالمندان، باشگاه نشاط سالمندی در سرای محلات منتخب از اوایل تیرماه گشایش می‌یابد.

شهردار منطقه ۱۳ تجربه یک سالمندی سالم را حق این قشر ارزشمند از جامعه دانست و افزود: در حوزه سلامت جسمی و روانشناختی، سالمندی جمعیت، زمینه ساز افزایش بیماری‌های مزمن می‌شود که این موضوع اهمیت مراقبت‌های بهداشتی و درمانی در این گروه سنی و آموزش سبک زندگی سالم برای تجربه سالمندی سالم را بیش از گذشته نشان می‌دهد.

وی افزود: شهرداری منطقه ۱۳ به عنوان یکی از متولیان امر سلامت سالمندان نسبت به راه‌اندازی باشگاه نشاط سالمندی با شعار سلامت ما، حال خوب ما در سرای محلات صفا، نیروی هوایی، حافظیه و آشتیانی اقدام کرده است.

علی‌احمدی بیان کرد: در این باشگاه، برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و گردشگری ویژه سالمندان به همراه مشاوره و آموزش‌های درمانی اجرا می‌شود.

شهردار منطقه ۱۳ اظهار کرد: این اقدام با همکاری و مشارکت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه، خانه مشارکت مردم در سلامت و توسعه منطقه و سرای محلات صورت گرفته و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به نزدیک‌ترین خانه سلامت محل سکونت خود مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز