انتقاد تند عضو شورای شهر تهران نسبت به بی‌توجهی شهرداری به تذکرات اعضا

۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۰۸:۵۳:۰۶
کد خبر: ۱۳۴۱۷۹۸
انتقاد تند عضو شورای شهر تهران نسبت به بی‌توجهی شهرداری به تذکرات اعضا
عضو شورای شهر تهران گفت: عزیزان در شهرداری توجه داشته باشند صبر برخی از اعضا یک آستانه‌ای دارد وقتی تعداد تذکرات اضافه می‌شود و موضوعات دنبال نمی‌شود قاعدتا شورای اسلامی می‌تواند از سایر ابزارها برای پیگیری تذکرات دنبال کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران در هفتاد و‌ دومین جلسه شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود، اظهار کرد: برخی از رسانه‌ها سوال می‌کنند این تذکراتی که توسط اعضای شورا به شهرداری داده می‌شود چه اتفاقی می‌افتد؟ عزیزان در شهرداری توجه داشته باشند صبر برخی از اعضا یک آستانه‌ای دارد وقتی تعداد تذکرات اضافه می‌شود و موضوعات دنبال نمی‌شود قاعدتا شورای اسلامی می‌تواند از سایر ابزارها برای پیگیری تذکرات دنبال کند.

وی گفت: درخواست ما از مجموعه شهرداری این است که دوستان موضوع را دنبال کنند. وقتی اعضای شورا فرضا درباره برخی انتصابات و دستورالعمل‌ها انتقاد می‌کند پاسخ می‌آید با دستور شهردار این اتفاق افتاده است. وقتی تذکری داده می‌شود تا حصول نتیجه به اعضا گزارش داده شود. تعاملات شهرداری با شورا حداقل در حوزه‌ای که بنده دنبال می‌کنم مطلوب نیست.

اقراریان بیان کرد: درخصوص تاکسی‌های اینترنتی، این تاکسی‌ها تخلفاتی را دارند و شهرداری تهران باید بر عملکرد این تاکسی‌ها نظارت داشته باشد و گزارش آن را ارائه دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز