ارتقا بهره‌وری و نوسازی با همکاری شهرداری منطقه ۱۴ و دانشگاه علم و صنعت

۱۴۰۱/۰۴/۰۱ - ۰۹:۱۵:۰۳
کد خبر: ۱۳۴۲۲۵۳
ارتقا بهره‌وری و نوسازی با همکاری شهرداری منطقه ۱۴ و دانشگاه علم و صنعت
برنامه ریزی لازم جهت همکاری چند جانبه با حضور سازمان ملی بهره وری کشور، مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران، شهرداری منطقه۱۴و دانشگاه علم و صنعت به عنوان مشاور علمی صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ شناسایی عارضه ها و گلوگاه های هدر رفت منابع، چالش ها، الگوها، شاخصه ها، دستاوردهای کلیدی، اهداف و چشم اندازها و زمینه های قابل بهبود برای استراتژی های توسعه منابع و ظرفیت ها از موارد مورد تاکید بود.

میرسامان پیشوایی رئیس سازمان بهره وری کشور گفت: ما برآنیم تا با نگرشی صحیح براساس علم، پژوهش و عمل اتفاق موثری در شهرداری بیفتد و مطابق استانداردها  بتوانیم به طرحی موثر در افزایش بهره‌وری شهری دست یابیم.

پیشوایی گفت: حرکت داوطلبانه منطقه۱۴ در این راستا الگوی خوبی برای شهر تهران و تجربه موفقی برای ارائه آن در کشورهای آسیایی برای تحقق شهر بهره ور است.

الفت پور رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران نیز ضمن اشاره به فعالیت ارزشمند شهرداری منطقه۱۴، به ضرورت برنامه مدون و مطالعه شده، نیازسنجی در طراحی، هوشمند سازی فرایندها و اجرای اصولی طرح بر طبق زمانبندی تاکید کرد.

محمد امین سالاری پور شهردار منطقه۱۴  با بیان اینکه یکی از مهم ترین الزامات ارتقای بهره وری پایدار، شناسایی و بهسازی چالش ها و مسائل موثر و مرتبط با بهره وری در سازمان است، ادامه داد: با اهتمام و  نگرش دقیق مبتنی بر علم و درایت به مفهوم بهره وری و اجرای آن می توان گامی موثر در جهت رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده برداشت.

سالاری پور تاسی از آموزه های دینی و همدلی و تلاش مضاعف همه حوزه های شهری را در کنار بهره از ظرفیت های موجود، در نتیجه بخش بودن هوشمند سازی و اجرای شهر بهره ور مثمر ثمر برشمرد و از عزم جدی مدیریت شهری منطقه۱۴ برای تحقق این اتفاق خوب در منطقه برای خدمت و رضایت بیشتر به شهروندان خبرداد.

 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز