همیاران پلیس عامل موثر کاهش تعداد مجروحان در تصادفات

۱۴۰۱/۰۴/۰۱ - ۱۰:۲۲:۳۴
کد خبر: ۱۳۴۲۳۱۳
همیاران پلیس عامل موثر کاهش تعداد مجروحان در تصادفات
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: در سال ۱۳۸۵ ما شاهد فوت ۲۷ هزار در تصادفات بودیم، این عدد امروز به ۱۷ هزار نفر رسیده است؛ همچنین از ۵۰۵ هزار مجروح و معلول به ۳۰۰ هزار نفر رسیده‌ایم که یکی از دلایل آن همین همیاران‌پلیس هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور فراجا صبح امروز (چهارشنبه) در همایش همیاران پلیس تحت عنوان کودکان را نجات دهیم که در سالن نور الرضا پلیس راهور فراجا برگزار شد، اظهار کرد: ما معتقدیم به جای اقدامات سلبی باید اقدمات ایجابی صورت گیرد و در این حوزه ما نیازمند توسعه فرهنگ است.

وی با اشاره به اینکه ما ۱۱ میلیون دانش آموز در کشور داریم، گفت: این دانش‌آموزان مردان و زنانی هستند که در آینده کشور را اداره خواهند کرد و باید با مسئولیت دادن به بچه‌ها آنان را برای آینده آماده کنیم.

با بیان اینکه در سال ۱۳۸۵ ما شاهد فوت ۲۷ هزار در  تصادفات بودیم، گفت: این عدد امروز به ۱۷ هزار نفر رسیده است؛ همچنین از ۵۰۵ هزار مجروح و معلول به ۳۰۰ هزار نفر رسیده‌ایم که یکی از دلایل آن همین همیاران‌پلیس هستند.

وی افزود: در مهر ماه و با بازگشایی مدارس همایش طلایه‌داران فرهنگ ترافیک با حضور دانش‌آموزان در وزرشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز