۷۵ درصد ازایستگاه های اتوبوس منطقه ۲۲ دارای سرپناه شد

۱۴۰۱/۰۴/۰۵ - ۰۴:۱۰:۲۴
کد خبر: ۱۳۴۳۵۸۷
۷۵ درصد ازایستگاه های اتوبوس منطقه ۲۲ دارای سرپناه شد
معاون حمل ونقل ترافیک شهرداری منطقه22گفت : برخی از ایستگاه های اتوبوس ها به دلیل تازه تاسیس بودن به همین منظور اقداماتی برای تهیه ونصب سرپناه ایستگاه ها صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا؛ شهروندان تهرانی از نبود سرپناه در ایستگاه های اتوبوس گله مند هستند مخصوصا در فصل تابستان که گرما و نور آفتاب شهروندان اذیت میکنند که شکایت شهروندان شدت میگیرد.

در این راستا سید فرهاد خدابخشی معاون حمل ونقل ترافیک شهرداری منطقه22درگفتگویی نصب سرپناه ایستگاه‌های اتوبوس در محلات غربی تهران خبر داد و اظهار کرد: در منطقه ۲۲ به دلیل تازه تأسیس بودن آن طور که باید ایستگاه‌های اتوبوس از سرپناه برخوردار نبوده و نارضایتی شهروندان را در پی داشته است، به همین منظور در شش ماه اخیر اقدامات قابل توجهی برای تهیه و نصب سرپناه ایستگاه‌های فاقد سرپناه صورت گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر ۷۵ درصد ایستگاه‌های اتوبوس این منطقه دارای سرپناه هستند و مدیریت شهری منطقه در نظر دارد برای تمامی ایستگاه‌های اتوبوس ده خط فعال اتوبوسرانی، اقدام به تهیه و نصب سرپناه کند.

خدابخشی عنوان کرد: در حال حاضر طبق نظر کارشناسان این حوزه ایستگاه‌ها با تراکم بالای جمعیتی مسافر در اولویت احداث سرپناه قرار دارند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۲ ادامه داد: به دلیل توسعه خدمات اتوبوسرانی در معابر این منطقه ایستگاه‌های جدید نیز در نظر گرفته شده است که طی یک برنامه ریزی صورت گرفته برای سایر ایستگاه‌های فاقد سرپناه و ایستگاه‌های تازه تأسیس نیز سرپناه احداث خواهد شد تا شهروندان در فصل گرما و بارندگی در یک محیط مناسب از خدمات حمل و نقل عمومی بهره مند شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز