کشف و توقیف ۴۰ میلیارد ریال کالای قاچاق

۱۴۰۱/۰۴/۰۷ - ۰۹:۰۱:۲۶
کد خبر: ۱۳۴۴۴۹۰
کشف و توقیف ۴۰  میلیارد ریال کالای قاچاق
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 1000دستگاه انواع لوازم خانگی و پارچه خارجی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از 40 میلیارد ریال برآورد نموده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ کارآگاه هدایت بهرامی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی  اکیپ عملیاتی مامورین این پلیس موفق به کشف محل دپوی کالاهای قاچاق به ارزش بیش از 40 میلیاردریال از کارواشی در محدوده خیابان خاوران تهران شدند.

ایشان عنوان کرد: طی بازرسی های اولیه مشاهده گردید محل نگهداری فاقدشناسه وکاربری انبارمی باشد همچنین کالاهای موجود فاقد اسنادومدارک مثبته گمرکی  است و از مبادی غیر رسمی و بصورت قاچاق وارد شده ودر سامانه جامع تجارت و انبار ها ثبت نشده اند.

این مقام انتظامی افزود: کالاهای کشف شده شامل تعداد 445 رول ( 26700 متر ) پارچه ،26دستگاهماکروفر، 58 دستگاه آبمیوه گیری، 19 دستگاه جاروبرقی، 70 دستگاه قهوه ساز، 4 دستگاه خردکن، 390 عددلیوان، 5 بسته عایق حرارتی بوده که پرونده در خصوص قاچاق کالا تشکیل و به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 40میلیارد اعلام کرده اند، اضافه کرد: قاچاق اینگونه لوازم که مشابه با کیفیت تولید داخل دارند باعث تعطیلی کارگاه های تولیدی و از بین رفتن مشاغل می شود لذا مبارزه با آن از اهم وظایف این پلیس است و از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های 02166747343 ویا 09999871392 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز