آخرین جزئیات از تعداد ورود زائران ایرانی به سرزمین وحی

۱۴۰۱/۰۴/۰۷ - ۱۲:۲۵:۰۴
کد خبر: ۱۳۴۴۶۲۸
آخرین جزئیات از تعداد ورود زائران ایرانی به سرزمین وحی
مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان آخرین آمار ورود زائران ایرانی را به تفکیک ورود به مدینه منوره و مکه مکرمه اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ وحید اسکندری مدیرکل دفتر ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت در خصوص آخرین آمار ورود زائران ایرانی اظهار کرد: تعداد حضور زائران ایرانی سرزمین وحی تا پایان شامگاه امشب دوشنبه 6 تیرماه به 30 هزار و 776 نفر می رسد که بخشی از این زائران از طریق فرودگاه مدینه و بخشی از طریق فرودگاه جده وارد عربستان شده اند.

وی با بیان اینکه برخی از زائران مدینه قبل و برخی دیگر مدینه بعد می باشند، افزود: تا پایان امشب 95 کاروان مدینه قبل شامل 12 هزار و 312 زائر ایرانی به مکه مکرمه مشرف شده اند همچنین 79 کاروان "مدینه بعد" شامل 9 هزار و 309 زائر ایرانی وارد مکه مکرمه شده اند.

مدیرکل دفتر ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه مدت اقامت زائران در مدینه 5 شب است گفت:19 هزار و 765 نفر از طریق فرودگاه مدینه و 11 هزار و 11 نفر از طریق فرودگاه جده به سرزمین وحی مشرف شده اند.

اسکندری با بیان اینکه با نزدیک شدن به روزهای پایانی اعزام های زائران ایرانی به سرزمین وحی تعداد زائران ایرانی حاضر در مکه مکرمه از تعداد زائران ایرانی حاضر در مدینه بیشتر خواهد شد، گفت:تا پایان امشب 46 کاروان شامل 5 هزار و 475 زائر ایرانی در مدینه منوره و 185 کاروان شامل 22 هزار و 825 نفر در مکه مکرمه حضور خواهند داشت.

وی افزود: امشب 6 کاروان "مدینه قبل" شامل 759 زائر ایرانی وارد مدینه منوره می شوند و 9 کاروان "مدینه قبل" شامل یک هزار و 59 زائر، مدینه منوره را به قصد مکه مکرمه و انجام مناسک حج ترک خواهند کرد.
اسکندری تصریح کرد: تا کنون 12 هزار و 905 زائر ایرانی حج به روضه منوره مشرف شده اند و این فضای معنوی بهره مند شده اند.

وی تاکید کرد: پروازهای حجاج ایرانی تا بامداد سیزدهم تیرماه ادامه می یابد.

گفتنی است امسال در موسم حج تمتع 39 هزار 600 حاجی ایرانی حضور می یابند.

 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز