فراخواندن خواهر خوانده‌های تهران به نمایشگاه ۱۴۰۱/ شهرداری تهران بدنبال صدور خدمات فنی و مهندسی به خواهر خوانده‌ها

۱۴۰۱/۰۴/۰۹ - ۰۴:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۳۴۵۱۲۵
فراخواندن خواهر خوانده‌های تهران به نمایشگاه ۱۴۰۱/ شهرداری تهران بدنبال صدور خدمات فنی و مهندسی به خواهر خوانده‌ها
نمایشگاه تهران 1401 از 12 تیر به مدت 6 روز در پایتخت در حالی برگزار می شود که شهرداری تهران تمامی خواهر خوانده هایش را فراخوانده و قرار است پروژه های کلان آتی را در راستای صدور خدمات فنی و مهندسی تبیین کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا؛ نمایشگاه «تهران 1401» شهرهای خواهر خوانده و توانمندی های مدیریت شهری از 12 تا 17 تیرماه در بوستان گفتگو تهران برگزار می شود.

برگزاری این نمایشگاه بین المللی در این وسعت و با کارکردی خاص بی‌سابقه است؛ مدیریت شهری تهران قرار است در نمایشگاه برخی اهداف را مانند صدور خدمات فنی و مهندسی و همچنین جذب سرمایه را دنبال کند.

هدف گذاری اصلی برگزاری نمایشگاه تهران 1401 روی نخبگان، اهالی رسانه و مدیریان تصمیم گیر و تصمیم سازی داخلی و بین المللی است. همچنین طبق اطلاعات بدست آمده قرار است در این نمایشگاه گزارشات متعددی از سوی مدیران شهری تهران ارائه شود. شاید به همین دلیل است که شهرهای خواهر خوانده تهران به پایتخت جمهوری اسلامی فراخوانده شده‌اند.

با اینکه در فضای مجازی عنوان می‌شود که تهران بین 21 تا 24 خواهر خوانده دارد اما رقم صحیح خواهر خوانده های تهران 18 شهر است؛ برای نمایشگاه تهران 1401 دعوت نامه حضور مدیران شهری خواهر خوانده ها ارسال شده است.

شهرداری تهران می‌کوشد موضوع صدور خدمات فنی و مهندسی و جذب سرمایه گذار برای پایتخت را در این نمایشگاه کلید زده و فصل نوینی را در اداره شهر و درآمدزایی شهرداری تهران را رقم بزند.

پوستر نمایشگاه

یکی از پیشنهاداتی که به شهرداری تهران داده شده و قرار است در نمایشگاه تهران 1401 مورد بحث و بررسی قرار گیرد موضوع راه اندازی فروشگاه های شهروند و یا مشارکت در فعالیت های عمرانی و احداث پل و جاده است.

غرفه های شهرهای خواهر خوانده تهران به سفارت‌خانه‌های آن کشورها به عنوان بالاترین مقام سیاسی مقیم در پایتخت تحویل شده و آنها سعی می کنند رایزنی هایی را با مدیریت شهری تهران و آشنایی با توانمندی های مدیریت شهری داشته باشند.

مجمع کلان شهرهای ایران هم در این نمایشگاه حضور دارند همچنین برگزاری پنل های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی با حضور مدیران شهری و اساتید برجسته شهری از دیگر بخش های نمایشگاه تهران 1401 است.

رونمایی از برخی اسناد تاریخ شهرداری تهران و پایتخت هم از دیگر موضوعات جانبی این نمایشگاه است که برخی از این اسناد برای اولین بار است که رونمایی می‌شود؛ به همین دلیل مقادیر قابل توجهی از اسناد تهران هم از مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی گرفته شده است.

قرارگیری اتوبوس های قدیمی و تجهیزات آتش نشانی تهران هم می تواند برای بازدیدکنندگان جالب توجه باشد.

یکی از کشورهای آسیای میانه با 9 پیشنهاد به نمایشگاه تهران 1401 می آیند تا بتوانند از توانمندی های شهرداری تهران برای مدیریت شهرهای خود استفاده کنند. عملا با این کار صدور خدمات فنی و مهندسی عملیاتی می شود ضمن اینکه یکی از پایتخت‌های مهم منطقه نیز با حضور در این نمایشگاه، پیشنهادات مفصلی را برای استفاده از ظرفیت‌های فنی مهندسی شهرداری تهران در حوزه پروژه‌های عمرانی ارائه خواهد داد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز