آماده باش پلیس راهور در روز برگزاری کنکور سراسری

۱۴۰۱/۰۴/۱۱ - ۰۶:۴۷:۳۴
کد خبر: ۱۳۴۵۷۸۵
آماده باش پلیس راهور در روز برگزاری کنکور سراسری
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت گفت: تیم های پلیس راهور تهران بزرگ مقابل محل های برگزاری آزمون کنکور سراسری بمنظور روان سازی ترافیک حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ علی اصغر شریفی رییس مرکز اطلاع رسانی  پلیس راهور پایتخت گفت : مدیریت سفر یکی از عوامل کاهش دهند نگرانی برای داوطلبین محترم است . 

سرهنگ شریفی با اشاره به وضعیت ترافیکی معابر شهری و بزرگراهی تهران، در روز شنبه یازدهم  تیر  ماه 1401   گفت : بار ترافیکی پایتخت امروز در تمام معابر اصلی و بزرگراهی سنگین و در حال افزایش  گزارش می‌شود که در برخی از محل های آزمون کنکور سراسری مانند دانشگاه مدرس در بزرگراه چمران – جلال ، دانشگاه شهید بهشتی در ولنجک ، دانشگاه امام صادق ( ع ) در بزرگراه چمران – پل مدیریت ، دانمشگاه امیر کبیر زیر پل حافظ ، دانشگاه علوم و تحقیقات در حصارک – میدان دانشگاه و دانشگاه شریف در خیابان آزادی ، بدلیل حضور  و مراجعه داوطلبین و خانواده های ایشان ترافیک مقطعی در حال شکل گیری  می باشد .

سرهنگ شریفی ادامه داد: شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از رحمانی، آزادی در مسیرغرب به شرق از ایران‌فیلم و مسیر جنوب به شمال نواب از شهید چراغی دارای بار ترافیک هستند.

وی گفت : بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از باکری، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از باکری، بزرگراه هاشمی رفسنجانی درمسیر غرب به شرق از شهید ستاری دارای ترافیک می باشند.

سرهنگ شریفی گفت : بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گلها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم. 

وی افزود : بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از صدف، بزرگراه بابایی در مسیر جنوب به شمال از هنگام، بزرگراه یادگار امام(ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست، بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد دارای بار ترافیک صبحگاهی هستند .

سرهنگ شریفی به داوطلبین و خانواده های ایشان توصیه کرد: در روز برگزاری آزمون کنکور سراسری حتما مدیریت سفر داشته باشند و قبل از شروع آزمون و در موعد مقرر و حتی کمی زودتر به محل آزمون رسیده تا بتوانند جای پارک مناسبی پیدا کرده و از استرس  و نگرانی تردد خود بکاهند .

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز