تمهیدات خاص ترافیکی فردا بعد از ظهر در ورزشگاه شیرودی

۱۴۰۱/۰۴/۲۰ - ۰۸:۳۱:۲۶
کد خبر: ۱۳۴۹۴۷۷
تمهیدات خاص ترافیکی فردا بعد از ظهر در ورزشگاه شیرودی
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص تمهیدات ترافیکی روز سه شنبه در ورزشگاه شهید شیرودی گفت و از اختصاص طول خیابان مفتح برای پارک خودروهای شخصی و بلوار کریمخان و همچنین بخشی از خیابان مفتح و طول خیابان طالقانی به اتوبوس ها خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ محمد رازقی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ صبح امروز در خصوص تمهیدات خاص ترافیکی فردا بعد از ظهر در ورزشگاه شیرودی  گفت : در ساعت 17 فردا بعد از ظهر  و برابر هماهنگی های صورت گرفته ، مراسم دختران انقلاب را در مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار خواهد شد . 

وی ادامه داد : به همین خاطر  و بدلیل همزمانی با بار ترافیکی عصرگاهی و مهم تر از آن بدلیل آنکه این مراسم در محدوده مرکزی شهر تهران برگزار می گردد و مراجعه زیادی هم خواهد داشت پیش بینی می گردد که ترافیک این محدوده را مختل خواهد کرد . 

سرهنگ رازقی گفت : به همین دلیل پلیس راهور تهران بزرگ طول خیابان مفتح را به عنوان محل پارک خودروهای شخصی در نظر گرفته است و کسانی که می خواهند در این مراسم شرکت نمایند از بعد از میدان هفت تیر  در مسیر شمال به جنوب و در طول خیابان مفتح می توانند خودروهای خود را پارک نمایند . 

معاون عملیات  پلیس راهور تهران بزرگ افزود : کسانی  که می خواهند با اتوبوس به این محل مراجعه نمایند ، طول خیابان کریمخان ، بلوار کریمخان از پل کریمخان تا میدان هفت تیر ، همچنین بخشی از خیابان مفتح و طول خیابان طالقانی برای پارک اتوبوس ها در نظر گرفته شده است . 

وی گفت : ان شاء الله بتوانیم بدون ایجاد مشکل ترافیکی ،  مراسمی راکه در این قسمت برگزار می گردد مدیدریت کرده و در خدمت شهروندان عزیز باشیم .

 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز