نصب کارتخوان‌ها در نانوایی‌ها تسریع شود

۱۴۰۱/۰۴/۲۳ - ۱۱:۱۱:۲۹
کد خبر: ۱۳۵۰۹۳۶
نصب کارتخوان‌ها در نانوایی‌ها تسریع شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از پرداخت مطالبات ۹۰ درصد گندمکاران استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حشمت اله عسگری معاون استاندار تهران در جلسه کارگروه گندم، آرد و نان استان اظهار کرد: تاکنون۹۰ درصد مطالبات گندمکاران استان پرداخت شده و مابقی آن نیز به زودی پرداخت خواهد شد. 

وی ادامه داد: ۶۵۰ نفر پرسنل آموزش دیده در راستای اجرای طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان و نصب کارتخوان‌ها در نانوایی‌های استان مشغول فعالیت می‌باشند و انتظار می‌رود روند نصب کارتخوان‌ها و رفع ایرادات احتمالی طرح سرعت یابد و اتحادیه نانوایی‌های استان با همکاری اداره غله و مجری طرح در کوتاه‌ترین زمان ممکن عملیات اجرایی این طرح را به پایان برسانند. 

معاون استاندار تهران با اشاره به ضرورت حضور و تحویل کارتخوان‌ها توسط مجریان طرح در محل نانوایی از متصدیان وصاحبان نانوایی‌ها خواست جهت تسریع در روند اجرای این عملیات در محل حضور داشته باشند و اتحادیه هماهنگی لازم را در این زمینه به عمل آورد و نانوایی‌های که همکاری لازم را نداشته باشند با راهکارهای قانونی از جمله کاهش و قطع سهمیه مواجه خواهند شد. 

عسگری سپس گفت: حل مشکل نانوایی‌های آزاد پز و نیمه حجیم هم در دستور کار قرار دارد و دستگاه‌های ذیربط تمهیدات لازم را در این خصوص به عمل آورند.

 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز