جشن بزرگ نشاط با حضور بیش از۳۰۰ سالمند در منطقه۱۴

۱۴۰۱/۰۴/۲۶ - ۱۰:۳۹:۵۸
کد خبر: ۱۳۵۲۰۲۶
دور سوم رقابت های نشاط سالمندی با هدف ایجاد حال خوب و تقویت نشاط و مشارکت اجتماعی سالمندان، در بوستان های منتخب منطقه۱۴ برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛  محمد امین سالاری پور شهردار منطقه۱۴  گفت: این رقابت ها همراه با جشن بزرگ نشاط به مناسبت عید غدیر و با حضور بیش از ۳۰۰ سالمند ، اعضای کانون های سالمندی محلات و خانواده آنها  در بوستان زیتون منطقه۱۴ برگزار شد.

وی با بیان اینکه ایجاد شرایط پر نشاط تاثیر زیادی روی سلامت اجتماعی تمامی شهروندان به ویژه سالمندان که جزء گروه‌های حساس هستند، دارند،افزود: در همین راستا و به منظور تکریم سالمندان و توجه به شان و منزلت ایشان ، ویژه برنامه های متنوع فرهنگی ، ورزشی ، تفریحی و سلامت محور ویژه سالمندان در این بوستان به اجرا در آمد.

سالاری پور با اشاره به اینکه بازی های نشاط سالمندی با در برگرفتن طیف متنوعی از حرکات آسان، آشنا و فعالیت های نشاط بخش، در دسته بندی های گوناگون در پیشگیری از بیماری‌های مختلف دوران سالمندی مثل آلزایمر، افسردگی و مانند آنها موثر است، از  برنامه ریزی در حوزه سلامت ، ورزش برای ایجاد فرصت وفضایی شاد و مشارکتی بیشتر در فصل تابستان ویژه این قشر در منطقه خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز