فوت راکب موتورسیکلت بر اثر واژگونی

۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۰:۴۱:۰۰
کد خبر: ۱۳۵۴۱۸۵
فوت راکب موتورسیکلت بر اثر واژگونی
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از فوت راکب موتورسیکلت سنگین پس از واژگونی در بزرگراه شهید بابایی به شرق مقابل دانشگاه امام حسین (ع) بدلیل عدم توانایی راکب این موتورسیکلت در کنترل وسیله نقلیه خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ علی همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص این خبر  گفت: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 در ساعت 06:42 صبح دیروز یکفقره واژگونی موتورسیکلت سنگین در محدوده بزرگراه شهید بابایی به شرق مقابل دانشگاه امام حسین (ع ) به اپراتور پلیس راهور تهران بزرگ اعلام می گردد. 

وی گفت: تیم کارشناسی منطقه 25 پلیس راهور پایتخت ، بلافاصله در محل حاضر شدند و  ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار ، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند. 

موتورسوار

سرهنگ همه خانی بیان کرد: پس از بررسی های به عمل آمده تیم کارشناسی مشخص شد  که متاسفانه راکب این  موتورسیکلت پس از واژگونی در دم فوت نموده  که علت آن عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه بوده است. 

وی به طور ویژه به راکبین موتورسیکلت سنگین توصیه اکید داشت : این عزیزان به این نکته توجه داشته باشند که جای این موتورسیکلت ها در معابر شهری  و بزرگراهها نیست و پلیس راهور تهران بزرگ به همین دلیل و خطراتی  که برای راکبین آنها و دیگر شهروندان روی می دهد با طرح های مختلف نسبت به توقیف  این موتورها در سطح معابر اقدام می ننماید .

 

انتهای پیام/

نظر شما