طرح لایروبی و آبشویی انهار در منطقه ۱۰ تهران اجرا می شود

۱۴۰۱/۰۵/۰۱ - ۱۱:۳۹:۱۵
کد خبر: ۱۳۵۴۲۲۴
طرح لایروبی و آبشویی انهار در منطقه ۱۰ تهران اجرا می شود
شهردار منطقه10 تهران از طرح پیاده روشویی ،لایروبی وآبشویی انهار این منطقه خبرداد.

 به گزارش خبرگزاری برنا؛ رضا شرفی شهردار منطقه 10 تهران گفت: این منطقه جزو مناطق پر تراکم شهر تهران است و شبکه تو در تو جمع‌آوری آب‌های سطحی و تعدد محورهای پیاده، صنوف و بافت تجاری در معابر اصلی، ضروری می‌سازد تا توجه بیشتری مازاد بر آنچه تعهد و وظیفه مدیریت شهری است، به آن داشته باشیم.

شهردارمنطقه10 بااشاره به مشکلات و مسائل انهار منطقه اظهار داشت: شبکه انهار آب‌های سطحی منطقه دارای شیب کمی در محورهای شمالی به جنوبی و شرقی - غربی هستند و همین مسئله موجب می‌شود رواناب‌های کانال‌ها و انهار به شکل عادی در جریان نباشند و موجب پیدایش گندآب و ایجاد بوی نامطبوع شود.

شرفی با بیان اینکه شبکه فاضلاب شهری در منطقه به صورت کامل، اجرا و تکمیل نشده است، تصریح کرد: متاسفانه برخی از ساکنین، به دلیل عدم اتصال واحد مسکونی خود به شبکه فاضلاب شهری، فاضلاب خانگی را وارد انهار می‌کنند. همچنین برخی از واحدهای تجاری و شهروندان هم زباله‌های خویش را وارد انهار می‌کنند که همین مسئله در تشدید مشکلات انهار منطقه موثر است.

وی ادامه داد: نواحی سه گانه با فرماندهی و نظارت معاونت خدمات شهری، طرح پیاده‌روشویی و لایروبی و آبشویی انهار را دستورکار قرار داده‌اند تا موجب افزایش رضایتمندی شهروندان شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز