شهرداری اقدامات تسهیلگری برای ساخت مسکن را فراهم می‌کند

۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۰۹:۲۰:۲۳
کد خبر: ۱۳۵۵۶۳۷
شهرداری اقدامات تسهیلگری برای ساخت مسکن را فراهم می‌کند
رئیس شورای شهر تهران گفت: بنیاد مسکن وزارت راه و شهرسازی یا نهادهای متولی دیگر کار ساخت و ساز را انجام می‌دهند و شهرداری اقدامات تسهیلگری مانند صدور پروانه را انجام می‌دهد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه هشتاد و یکمین جلسه شورای شهر و در جمع خبرنگاران، درباره صدور پروانه در مدت یک هفته، اظهار کرد: این پروانه شهرسازی است و امیدواریم این امر به درستی انجام شود.

چمران افزود: بسیاری از مراحل صدور پروانه می‌تواند همزمان باهم انجام شود و این کار منجر به کاهش زمان صدور پروانه می‌شود و امیدواریم زمان پروانه ساخت هم کاهش یابد.

وی ادامه داد: این پروانه مقدمات ساخت است و پس از این پروانه ساخت صادر می‌شود.

رئیس شورای شهر تهران درباره ساخت شهرکی مانند اکباتان، تصریح کرد: برنامه‌های خوبی در بافت فرسوده انجام می‌شود و قرار نیست شهرکی که ساخته می‌شود بزرگ‌تر از اکباتان باشد.

چمران بیان کرد: تمامی نهادها پای کار می‌آیند و شهرداری خود سرمایه گذاری نمی‌کند بلکه زمین می‌دهد و بافت قدیمی را تبدیل به کاربری دیگر می‌کند و ساختمان‌های جدید در فضای دیگری ساخته خواهند شد.

وی درباره ساخت مسکن در تهران، گفت: بنیاد مسکن وزارت راه و شهرسازی یا نهادهای متولی دیگر کار ساخت و ساز را انجام می‌دهند و شهرداری اقدامات تسهیلگری مانند صدور پروانه را انجام می‌دهد و اقدامات لازم برای ساخت خانه‌ها آغاز شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز