زورگیری مأموران قلابی‌ از اتباع خارجی

۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۲۱:۴۲:۰۵
کد خبر: ۱۳۵۶۰۵۸
زورگیری مأموران قلابی‌ از اتباع خارجی
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سه زورگیر مامورنما خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری 3 زورگیر مامورنما که خود را مامور های امنیتی و انتظامی به اتباع سایر کشورها معرفی می کردند، خبر داد.

 سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح جزییات این خبر بیان داشت: در پی وقوع یک فقره زورگیری در محدوده خاور شهر، تحت عنوان ماموران امنیتی و انتظامی با یک دستگاه خودرو و زورگیری تلفن همراه ، وجه نقد ، موتورسیکلت از یکی از اتباع کشور همسایه با توجه به حساسیت موضوع بررسی پرونده را تیم عملیات کلانتری خاورشهر بر عهده گرفت.

وی افزود : با انجام تحقیقات میدانی و استفاده از تجهیزات پلیسی نوین مشخص شد سارقان 3نفر و با یک دستگاه پژو 405نقره ای زورگیری را مرتکب شده اند که در ادامه هویت و مخفیگاه آنها شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در محل حاضر شدند.

سرهنگ جلیلیان با بیان اینکه در این عملیات ضربتی هر 3 سارق دستگیر شدند گفت: در بازدید از مخفیگاه آنان یک عدد دستبند و موتور سیکلت مسروقه و یک گوشی تلفن همراه هوشمند مسروقه کشف شد که اموال کشف شده توقیف و به همراه متهمان به کلانتری انتقال یافت.

سرهنگ جلیلیان اظهار داشت: در تحقیقات و پی جویی های انتظامی سارقان به بزه ارتکابی معترف و مالکان اموال کشف شده شناسایی و به کلانتری دعوت شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری از شهروندان خواست: از اعتماد به افرادی که صرف معرفی خود به عنوان مامور به آنان مراجعه می کنند خودداری کرده و ضمن رویت کارت شناسایی آنان در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در رفتار و یا مورد مشکوک مراتب را از طریق تلفن 110 سریعاً به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز