ارسال اقلام امدادی از طریق قطار و بالگرد به مناطق سیل زده فیروزکوه

۱۴۰۱/۰۵/۰۷ - ۱۱:۳۱:۳۴
کد خبر: ۱۳۵۷۱۴۹
ارسال اقلام امدادی از طریق قطار و بالگرد به مناطق سیل زده فیروزکوه
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: با هماهنگی وزیر کشور و استاندار تهران، اقلام امدادی را از طریق قطار و بالگرد به مناطق سیل زده در فیروزکوه فرستادیم.

به گزارش خبرگزاری برنا، پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر اظهار داشت: در منطقه امامزاده داوود (ع) ۸ پیکر تحویل پزشکی قانونی شده است و عملیات جستجو و نجات برای پیدا کردن مفقودان، به رغم بارش شدید دیشب همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: جاری شدن سیل در روستای‌های زرین دشت، آتشان، مزداران و خمده در شهرستان فیروزکوه موجب خسارات جدی در این مناطق شد که عملیات امداد و نجات و جستجو در این مناطق ادامه دارد.

کولیوند افزود: به رغم اینکه هنوز ارتباطات مسیر در فیروزکوه باز نشده است، اما اقدامات برای امدادرسانی و ارائه خدمات به سیل‌زدگان در حال انجام است.

وی گفت: با هماهنگی وزیر کشور و استاندار تهران، اقلام امدادی را از طریق قطار و بالگرد به مناطق سیل زده در فیروزکوه فرستادیم.

کولیوند ادامه داد: استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر، خوزستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، یزد، مرکزی، قزوین، قم، البرز، تهران، سمنان، خراسان شمالی، زنجان، گلستان، مازندران و گیلان امروز مشمول هشدارهای هواشناسی هستند که ضرورت دارد برای پیشگیری از حوادث مردم مراقبت‌های لازم را انجام دهند.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: با توجه به هشدارهای هواشناسی به مردم توصیه می‌کنیم که از حضور در حریم رودخانه‌ها، بستر مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی جدا خودداری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز