آخرین جزئیات از وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور

۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۰۸:۳۰:۵۷
کد خبر: ۱۳۵۷۴۰۲
آخرین جزئیات از وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی، آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور درباره   محورهای مسدود کشور در روز جاری اظهار کرد: آزادراه تهران-شمال و کرج-چالوس، تهران(کن-امام زاده داود)، کرمان(شهداد-نهبندان ، رفسنجان-انار ، بابک-انار ،  انار-یزد ، انار مهریز )، کهکیلویه و بویراحمد (سی سخت-پادنا)، اصفهان(پادنا-بیده) و سیستان و بلوچستان (ایرانشهر-خیرآباد ، ایرانشهر-مهرستان،دلگان-ایرانشهر و دلگان-زهکلوت) مسدود است علاوه بر این نزدیک به ۱۵ محور فرعی بیشتر در استانهای جنوب شرقی مسدود است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی  محورها بیان کرد: ترافیک روان در جاده های هراز و فیروزکوه، ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج محدوده گلشهر و ترافیک سنگین در جاده شهریار - تهران حدفاصل شهریار تا شهرقدس برقرار است.

سرهنگ شیرانی درباره ادامه بارش باران در برخی از جاده های استان های اصفهان ، سیستان و بلوچستان ، فارس ، مازندران ، کهگیلویه و بویراحمد ، خراسان شمالی ، اصفهان ، تهران ،مرکزی ، چهارمحال و بختیاری ، کرمان ، گلستان و یزد گفت:  در چند روز اخیر وضعیت تصادفات در ناوگان حمل و نقل بین شهری مسافربری و باری افزایش یافته است.

وی در پایان تصریح کرد: به کلیه رانندگان خصوصا رانندگان اتوبوسهای بین شهری توصیه می کنیم در این شرایط با سرعت مطمئنه که پایین از حد سرعت مجاز است رانندگی نمایند. با توجه به افزایش لغزندگی سطح جاده ها رعایت احتیاط بیشتر و حفظ فاصله بیشتر با خودرو جلویی برای جلوگیری از وقوع تصادفات حایز اهمیت است. در چنین شرایطی زمان سفرها قطعا افزایش پیدا می کند و رانندگان بایستی از قبل سفر ، پیش بینی زمان بیشتر برای رسیدن به مقصد داشته باشند و از هرگونه عجله و شتاب خودداری کنند.

 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز