توصیه های راهور به مردم برای کاهش حوادث روزهای بارانی

۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۰:۱۱:۰۶
کد خبر: ۱۳۵۷۴۸۶
توصیه های راهور به مردم برای کاهش حوادث روزهای بارانی
رئیس پلیس راهور پایتخت گفت: اکثر معابر شهر تهران شب گذشته، امروز و در روزهای آینده شاهد بارش باران خواهند بود بنابراین باید محدودیت هایی در برخی معابر داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راهور پایتخت با اشاره بارندگی ها در روزهای اخیر اظهار کرد: اکثر معابر شهر تهران شب گذشته، امروز و در روزهای آینده شاهد بارش باران خواهند بود بنابراین باید محدودیت هایی در برخی معابر داشته باشیم.

وی ادامه داد:  توصیه ما به مردم این است که در این وضعیت جوی به هیچ عنوان از دوچرخه و موتور سیکلت استفاده نکنند و تجهیزات لازم را به همراه داشته باشند.

سردار حمیدی با تاکید براینکه رانندگان باک بنزین خودرو خود را برای ساعاتی که در ترافیک اند پر نگه دارند بیان کرد: خرابی خودرو ها نیز مزید بر علت ترافیک است لذا توصیه می شود افراد در این وضعیت تحت هیچ عنوان سوار خودرو های دارای نقص فنی نشوند.

رئیس پلیس راهور پایتخت تصریح کرد:  رانندگان به سلامت برف پاک کن و چراغ های اتوموبیل خودرو های خود توجه کنند همچنین مراقب عابران پیاده باشند. انشالله با کمک همه مردم روز های بدون حادثه و بدون ترافیک را شاهد باشیم.

 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز