آماده باش شبانه روزی نیروهای شهرداری منطقه یک در بارش های اخیر

۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۴:۴۰:۳۹
کد خبر: ۱۳۵۷۷۱۹
آماده باش شبانه روزی نیروهای شهرداری منطقه یک در بارش های اخیر
نیروهای خدمات شهری شهرداری منطقه یک با هدف ساماندهی آبروها و هدایت آبهای سطحی قبل از آغاز بارش ها به صورت آماده باش شبانه روزی، در سطح معابر شمال تهران حضور یافتند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ افشین خدامی سرپرست خدمات شهری و محیط زیست شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار کرد: با توجه به گزارشات سازمان هواشناسی و احتمال بارش های شدید فصلی و سیلاب در چند روز اخیر، شهرداران و نیروهای خدمات شهری نواحی، ناظرین، اکیپ های عملیاتی و لایروبی منطقه قبل از شروع بارش ها از چهارشنبه 5 مرداد ماه به صورت آماده باش در میادین، معابر پر تردد و اصلی سطح منطقه حضور یافته و اقدام به کنترل و هدایت آبهای سطحی ناشی از بارش باران نمودند.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون از ۱۶ حوضچه رسوبگیر موجود در منطقه ۱۱ حوضچه رسوب برداری شده و کلیه مسیل ها و شبکه اصلی جمع آوری آبهای سطحی بصورت مستمر هفته ای سه مرتبه پاکسازی شده و بیش از ۹۰۰ تن رسوب و ۴۸۰ تن ضایعات بارگیری و تخلیه شده است و جریان آب روان است.

خدامی تصریح کرد: شهرداری منطقه یک همچنین با بسیج کلیه نیروهای اجرایی، تمامی مسیرهای کوهنوردی و تفرجگاهی را مسدود و رستوران های حاشیه رودخانه ها را به منظور تامین امنیت جانی شهروندان تعطیل نمود، همچنین بوستان های کوهپایه ای محدوده منطقه همچون جمشیدیه، تندرستی و گلابدره و... تا پایان بارش ها تعطیل شد.

این مقام مسئول با ابراز تسلیت و همدردی با خانواده های کشته شدگان سیل امامزاده داوود و مجروح شدن تعدادی از هموطنانمان گفت: با وقوع سیل در منطقه امامزاده داوود در مورخ ۵ مرداد ماه و وارد شدن خسارت های جانی و مالی ، شهرداری منطقه یک سریعاً با تشکیل تیم امدادی متشکل از ۵۰ نفر نیروی انسانی، سه دستگاه بابکت، یک دستگاه بیل بکو، دو دستگاه خاور ،یک دستگاه جرثقیل و یک تانکر به محل حادثه اعزام و به یاری شهروندان عزیز آن منطقه شتافت ،ضمن اینکه کماکان تیم مورد نظر در محدوده سیل‌زده مشغول به خدمت رسانی هستند.

 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز