چهارمین «هفته صنایع‌دستی هند» برگزار می‌شود

۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۴:۵۳:۴۹
کد خبر: ۱۳۵۷۷۲۷
چهارمین «هفته صنایع‌دستی هند» برگزار می‌شود
طبق اعلام بخش آسیا اقیانوسیه شورای جهانی صنایع‌دستی، چهارمین «هفته صنایع‌دستی هند» از ۲۸ مهرماه امسال تا اول آبان‌ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ چهارمین هفته صنایع‌دستی هند از ۲۰ تا ۲۳ اکتبر ۲۰۲۲ برابر با ۲۸ مهر تا اول آبان ۱۴۰۱، در شهر دهلی نو در هند برگزار خواهد شد. این رویداد که برای معرفی و ترویج صنایع‌دستی و دست‌ساخته‌های هندوستان ترتیب داده شده است، به لحاظ اهمیت، دومین رویداد بزرگ بین‌المللی است که ویترین دست‌ساخته‌های این کشور به شمار می‌رود. خریداران و مشتریان برجسته و سرشناس از سراسر دنیا در کنار هزاران بازدیدکننده عادی در این رویداد شرکت می‌کنند.

تلاش برگزار‌کنندگان هفته صنایع‌دستی هند بر این است که این رویداد فضایی برای کشورها، شرکت‌ها و سازمان‌های فعال در حوزه صنایع‌دستی و همچنین برای توسعه پایدار «میرات و فرهنگ» ایجاد کند. این رویداد فرصتی است برای ایران تا آثار بی‌بدیل هنرمندان و صنعتگران ایرانی را به همراه «میراث و فرهنگ» خود در سطحی جهانی به نمایش بگذارد. به این ترتیب، هنرمندان ایرانی می‌توانند به شبکه‌ای از خریداران و مشتریان جهانی متصل شوند.

هفته صنایع‌دستی هند یکی از موفق‌ترین رویدادها در زمینه خرید و فروش صنایع‌دستی بوده و هر سال شاهد رشد و توسعه بیشتری است. این رویداد که برگزاری آن از سال ۲۰۱۷ شروع شده، در سال‌های اخیر نیز با مشارکت نهادهای ملی و بین‌المللی از قبیل شورای جهانی صنایع‌دستی برگزار شده است و کشورهای زیادی در قالب برگزارکننده و شرکت‌کننده در این رویداد نقش ایفا کرده‌اند.

نمایش فیلم‌های مرتبط با صنایع‌دستی، سمپوزیوم «نقش فناوری در توسعه سریع بخش صنایع‌دستی»، کارگاه سوزن‌دوزی کانتا، کارگاه نقاشی پاد، سمپوزیوم «سرمایه‌گذاری برای بخش صنایع‌دستی»، کارگاه سوزن‌دوزی سوزنی، کارگاه نقاشی گوند، سمپوزیوم «فرهنگ فراتر از مرزها»، کارگاه سوزن‌دوزی کاچ، کارگاه هنر سانجی، سمپوزیوم «چهار رکن صنایع‌دستی»، کارگاه سفالگری با رس رامگار، کارگاه هنر روغن کاچ و... از جمله برنامه‌های این رویداد چهارروزه هستند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد رویداد هفته صنایع‌دستی هند، به سایت این رویداد به آدرس www.indiacraftweek.com مراجعه کنید.


انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز