جزئیات «تور محرم» اعلام شد/ استقبال گردشگران خارجی از آیین‌های عاشورایی

۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۰۴:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۵۸۳۳۵
جزئیات «تور محرم» اعلام شد/ استقبال گردشگران خارجی از آیین‌های عاشورایی
مدیرکل توسعه گردشگری داخلی جزئیات پکیج تورهای محرم را اعلام کرد.

سیدمصطفی فاطمی، مدیرکل توسعه گردشگری داخلی در گفت‌وگو با خبرنگار گردشگری خبرگزاری برنا در خصوص جزئیات پکیج تورهای محرم گفت: استان یزد با برنامه‌های آیینی متنوعی در شهرستان‌های میبد، اردکان، مهریز و تفت میزبان گردشگران داخلی و خارجی خواهد بود.

وی با بیان اینکه "در زنجان دو حسینیه میزبان گردشگران مذهبی خواهند بود"، افزود: اصفهان، کاشان، اردستان و ابیانه نیز در ایام محرم میزبان گردشگران خواهند بود.

مدیرکل توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه "اقدامات برای دعوت از گردشگران برای حضور در تبریز (مراسم شاه حسین گویان) و اردبیل از طریق دفاتر خدمات مسافرتی صورت گرفته"، گفت: با توجه به استقبال گردشگران خارجی برای حضور در مراسم های مذهبی در خراسان رضوی، ستاد ویژه ای برای گردشگران خارجی در مشهد تشکیل شده است.

فاطمی با تأکید بر اینکه "هدف ما تبیین آیین های عاشورایی است"، افزود: البته به دلیل شیوع کرونا طی دو سال اخیر، ما با کاهش حضور گردشگران خارجی در کشور مواجه بودیم به همین جهت هم تعداد توریست های ورودی در گردشگری معنوی امسال در مقایسه با سال 98 کمتر خواهد بود.

وی درباره هزینه تورهای محرم گفت: ما تلاش کردیم تا با حداقل هزینه این تورها را برگزار کنیم، حتی خیلی از راهنماها به دلیل علاقه شخصی به این کار هزینه ای از گردشگران دریافت نمی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز