طرح جناغی در بزرگراه های پایتخت درحال اجرا است

۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۰۹:۲۴:۳۱
کد خبر: ۱۳۵۸۵۴۸
طرح جناغی در بزرگراه های پایتخت درحال اجرا است
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایخت گفت: طرح جناغی در بزرگراه های پایتخت در حال اجراست که از ورود ناگهانی و بدون نوبت خودروها و زرنگ بازی برخی از رانندگان جلوگیری می نمایند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکزاطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت باتوجه به رصدی که از طریق دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک از سطح معابر شهر تهران  صورت گرفت ،گفت : وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های پایتخت در صبح روز  دوشنبه10 مرداد ماه 1401 شاهد حجم بالای ترددها و شروع ترافیک در سطح معابر شهر تهران بودیم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت گفت: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از باکری و جنت آباد، شهید حکیم در مسیر غرب به شرق از باکری، بزرگراه هاشمی رفسنجانی در مسیر غرب به شرق از شهید ستاری، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از رحمانی دارای ترافیک می‌باشند.

شریفی ادامه داد: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از صدف، بزرگراه بابایی در مسیر جنوب به شمال از هنگام، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست شاهد بار ترافیکی هستیم.

وی افزود: بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان وهمچنین خیابان آزادی درمسیر غرب به شرق ازاستادمعین ومسیر جنوب به شمال نواب از شهید چراغی وجانبازان در هردومسیر دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.

شریفی گفت: طرح جناغی در بزرگراه‌های پایتخت در حال اجراست و تیم‌های مستقر در این محدوده‌ها از ورود ناگهانی و بدون نوبت خودروها و زرنگ بازی برخی رانندگان جلوگیری می‌نمایند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز