درک دغدغه های جوان ایرانی مهم است/ تقویت جایگاه جوانان در دولت سیزدهم

۱۴۰۱/۰۵/۱۴ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۳۵۹۴۵۱
درک دغدغه های جوان ایرانی مهم است/ تقویت جایگاه جوانان در دولت سیزدهم
نماینده همدان در مجلس گفت: باید برای رفع مشکلات در کنار جوان ایرانی بود؛ بخش های متولی قشر جوان هم باید به وظایف خود عمل کنند و نباید تصور کنند که فقط وزارت ورزش و جوانان در این باره مسئولیت دارد بلکه باید همراه و همدل و همکار این وزارتخانه برای رفع دغدغه های جوان ایرانی باشند.

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری برنا اظهار داشت: وزارت ورزش نباید از یک رکن اساسی به نام جوانان غافل شود.

وی ادامه داد: در دولت سابق نگاه به جوانان خیلی ضعیف بود که امیدوارم در دولت فعلی این جایگاه تقویت شود البته برنامه‌های خوبی در این باره در وزارت ورزش و جوانان تدوین شده که بخشی از آنها عملیاتی شده است.

نماینده همدان در مجلس تصریح کرد: امروز اشتغال جوانان، ازدواج جوانان، مسکن جوانان و آموزش جوانان را باید با اولویت بیشتری عملیاتی کرده و به آن توجه کنیم سپس به سمت ورزش جوانان برویم.

فلاحی گفت: نبای مقدمات و مسائل اولیه یک جوان را رها کنیم و فقط از ورزش جوانان سخن بگوییم.

وی افزود: جوان موضوعی است که اول باید آن را درک کرد و برای آن برنامه ریزی داشت و سپس اعتبارات لازم را به منظور رفع دغدغه‌ها و مشکلات آنها در نظر گرفت.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: جوان امروزی با انبوهی از مشکلات روزانه دست به گریبان است و باید برای رفع مشکلات در کنار او بود ضمن اینکه بخش های متولی قشر جوان هم باید به وظایف خود عمل کنند و نباید تصور کنند که فقط وزارت ورزش و جوانان در این باره مسئولیت دارد بلکه باید همراه و همدل و همکار این وزارتخانه برای رفع دغدغه های جوان ایرانی باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز