از خرید ۶۵ آمبولانس توسط تامین اجتماعی تا عدم تاخیر در پرداخت هزینه های مرخصی زایمان

۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۱۰:۳۴:۳۶
کد خبر: ۱۳۵۹۹۷۸
از خرید ۶۵ آمبولانس توسط تامین اجتماعی تا عدم تاخیر در پرداخت هزینه های مرخصی زایمان
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از خرید 65 دستگاه آمبولانس و عدم تاخیر در پرداخت هزینه های مرخصی زایمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به دو سوال مهم جامعه درباره ارتقا تجهیزات در بیمارستان ها و مراکز درمانی این سازمان و همچنین بروز شدن پرداخت هزینه های مرخصی زایمان پاسخ داد.

موسوی درباره تأخیر در پرداخت هزینه‌های ایام مرخصی زایمان، اظهار کرد: این تأخیر به دلیل آن است که در ۲ ماه نخست ثبت‌نام چون لیست باید در سیستم بارگذاری شود پرداخت هزینه‌ها با تأخیر همراه است و ما تنها در این مدت تأخیر خواهیم داشت.

وی افزود: متقاضیان پس از این ۲ماه می‌توانند انتخاب کنند که هزینه‌های مرخصی زایمان را به صورت ماهانه دریافت کنند یا به صورت یکجا؛ اما ما مشکلی برای پرداخت این هزینه‌ها نداریم. 

 مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در عین حال در پاسخ به انتقاد جمعی از زنان شاغل از پرداخت دیرهنگام هزینه‌های مرخصی زایمان، عنوان کرد:گزارش‌های دریافتی ما نشان می‌دهد هزینه‌های ایام مرخصی زایمان پرداخت شده است.

*** 65 آمبولانس جدید خریداری می شود

میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به افزایش تجهیزات مراکز درمانی این سازمان، اظهار کرد: یکی از توجهات سازمان تأمین اجتماعی در بحث توسعه خدمات، توجه به تجهیزات پزشکی است، این تجهیزات شامل دستگاه‌های سی تی آنژیوگرافی، تصویربرداری ام آر آی (MRI) و سی تی اسکن است که به مراکز درمانی اضافه خواهد شد.

وی درباره میزان افزایش تجهیزات پزشکی و ارسال  به مراکز درمانی،گفت: امسال پیش بینی کرده‌ایم تجهیزات ذکر شده به مراکز درمانی استان‌های کشور ملحق شوند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در ادامه خاطرنشان کرد: خرید حدود ۶۵ آمبولانس نیز در دستور کار قرار دارد و پیش بینی می‌شود امسال خریداری شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما