۳۵ ایستگاه ورزشی درمنطقه۲ تهران شناسنامه دار شدند

۱۴۰۱/۰۵/۱۸ - ۱۰:۳۷:۱۸
کد خبر: ۱۳۶۱۵۴۴
۳۵ ایستگاه ورزشی درمنطقه۲ تهران شناسنامه دار شدند
سرپرست معاونت اجتماعی وفرهنگی شهرداری منطقه2 تهران از اجرا طرح شناسنامه دار کردن ایستگاه های ورزشی به منظور ارائه خدمات مطلوب خبرداد.

 به گزارش خبرگزاری برنا؛ اکرم رجایی سرپرست معاونت اجتماعی وفرهنگی  شهرداری منطقه 2 تهران  گفت: باتوجه به رویکرد عدالت محور در توسعه ورزش شهروندی و تلاش مدیریت شهری،  ایستگاه‌های تندرستی در شهر تهران ایجاد شد.

وی با اشاره به استقبال گسترده  شهروندان از برنامه های ورزشی گفت:  در همین راستا با مشارکت شهروندان  تعدادی ایستگاه‌ تندرستی  به شکل خودجوش و توسط افراد داوطلب راه‌اندازی شده‌اند که شهرداری به دنبال هویت‌بخشی به این فعالیت‌هاست.

رجایی افزود: فعالیت‌های داوطلبانه فرصت مناسبی را به‌وجود می‌آورد تا افراد توانایی‌های خود را بشناسند و روابط اجتماعی گسترده‌ای را تجربه کنند. همچنین عامل شکوفایی، افزایش عزت نفس، تعهد و مراقبت از دیگران است به همین دلیل طرح شناسنامه‌دار کردن ایستگاه‌های ورزش داوطبانه برای ارائه خدمات مطلوب و همچنین هویت بخشی به ایستگاه های داوطلبی ورزش شهروندی اجرا می شود.

وی  ادامه داد:  در حال حاضر، ۲۵ ایستگاه ورزش ویژه بانوان و ۱۰ ایستگاه ویژه آقایان وجود دارد که با شناسنامه‌دار کردن فعالیت‌های داوطلبانه، تعداد مراکز افزایش می یابد.

سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی  شهرداری منطقه2 تهران در پایان بهره مندی از این ظرفیت های مردمی و داوطلبانه برای  اجرای  برنامه‌های خیرخواهانه و  فرهنگی مانند مراسم گلریزان و... را از دیگر برنامه های مدیریت شهری برشمرد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز