پلمب یک واحد مهمان‌پذیر در مینودشت

۱۴۰۱/۰۵/۱۸ - ۱۰:۵۹:۵۵
کد خبر: ۱۳۶۱۵۶۶
پلمب یک واحد مهمان‌پذیر در مینودشت
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مینودشت از پلمب یک واحد مهمان‌پذیر در این شهرستان به علت عدم تمدید پروانه بهره‌برداری خبر داد.

به‌ گزارش خبرگزاری برنا، رضا پورمهدی با اعلام این خبر گفت: با توجه به تذکر و اخطاریه‌های متعدد به بهره‌بردار یک واحد مهمان‌پذیر در این شهرستان مبنی بر تمدید پروانه بهره‌برداری، پرونده این واحد به‌منظور بررسی به کمیسیون گردشگری استان ارائه شد که با توجه به زمان‌بندی این کمیسیون برای تمدید پروانه و ایجاد تغییرات بر اساس ضوابط گردشگری، متأسفانه هیچ اقدامی از سوی مدیر این واحد اقامتی صورت نگرفت.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مینودشت اضافه کرد: از این‌ رو به استناد قانون توسعه صنعت گردشگری و آیین‌نامه ایجاد، اصلاح، تکمیل، درجه‌بندی و نرخ‌گذاری تأسیسات گردشگری، این واحد اقامتی غیرمجاز شناخته‌شده و با هماهنگی و حضور نماینده اداره نظارت بر اماکن عمومی و دستور دادستان شهرستان واحد پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری شد.

وی خاطرنشان کرد: این مهمان‌پذیر در صورت انجام مراحل مربوط به تمدید پروانه بهره‌برداری خود می‌تواند طبق روال گذشته به فعالیت خود ادامه دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز