جزئیات واژگونی وانت حامل بار بر اثر ترکیدن لاستیک عقب + عکس

۱۴۰۱/۰۵/۱۸ - ۱۲:۴۰:۰۶
کد خبر: ۱۳۶۱۶۸۱
جزئیات واژگونی وانت حامل بار بر اثر ترکیدن لاستیک عقب + عکس
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از واژگونی یک دستگاه وانت به دلیل ترکیدن لاستیک عقب و به علت داشتن اضافه بار در بزرگراه آزادگان به سمت شرق – زیر پل دورگرد الغدیر ناشی از حمل بار اضافی در این مسیر خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ علی اصغر شریفی رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص این خبر  گفت: ساعت  17:30  در مسیر  آزادگان به سمت شرق – زیر پل دورگرد الغدیر ، یک دستگاه  وانت مزدا  که در این محدوده در حال تردد بوده پس از آنکه لاستیک چپ عقب آن ترکید  دیگر نتوانست وسیله خود را کنترل نماید و بر  وری سقف  واژگون می گردد .   

وی ادامه داد : حجم بار اضافی بر روی این وانت مزدا  و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه باعث این حادثه شد . 

سرهنگ شریفی  عنوان کرد: پس از اطلاع از وقوع حادثه کارشناسان پلیس بزرگراه های پلیس راهور پایتخت در محل حاضر شدند و نسبت به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند که خوشبختانه در این حادثه به راننده و شخص  دیگری  آسیبی  نرسید.

واژگونی  

وی گفت : با حضور جرثقیل راهور در موقعیت تصادف ، وانت جابجا و به کنارراه منتقل گردیده و بار  طالبی  آن بوسیله عوامل شهرداری  از  محل پاکسازی  گردید و ترافیک به حالت عادی بازگشت . 

 

واژگونی وانت

سرهنگ شریفی   از رانندگان ناوگان حمل بار خواست: ضمن رعایت قوانین حمل بار و توجه به ظرفیت وسیله خود اقدام به بارگیری نموده و نسبت به رفع نواقص  حادث  و احتمالی  و برطرف  کردن عیوب  خودرویی خود اقدام و  در هنگام رانندگی باسرعت مطمئن حرکت کنند و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف دارند تا شاهد بروز این حوادث در سطح معابر شهر تهران نباشیم .

 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز