اکثر معابر و بزرگراه های سطح شهر خلوت است

۱۴۰۱/۰۵/۱۹ - ۰۷:۱۰:۵۷
کد خبر: ۱۳۶۱۹۲۷
اکثر معابر و بزرگراه های سطح شهر خلوت است
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت:در بزرگراه نواب ، همت ، حکیم و شیخ فضل الله شاهد ترافیک مقطعی ولی در حال حرکت هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ علی اصغر شریفی رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت :  با رصدی که از طریق دوربین های مرکز کنترل ترافیک از سطح معابر شهر تهران از وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراههای پایتخت در صبح چهارشنبه  نوزدهم  مرداد  ماه 1401   صورت پذیرفت ، شاهد خلوتی  در اکثر  معابر شهر تهران بودیم .

وی  گفت : در برخی  محدوده های  بزرگراه نواب  ، همت ، حکیم ، شیخ فضل الله شاهد ترافیک مقطعی  ولی  در حال حرکت هستیم که به نسبت روزهای  گذشته از  حجم کمتری  از ترافیک برخوردار  هستند .

وی افزود : امروز چهارشنبه  از ابتدای صبح در دیگر  معابر شهر تهران  بار ترافیکی خاصی مشاهده نگردید و تردد خودروها به سهولت انجام و ترافیک روانی را شاهد هستیم . 

سرهنگ شریفی بیان داشت : ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران برخی رانندگان فکر سرعت و سبقت را در این معابر به ذهن خطور دهند و از خلوتی سطح شهر جهت زودتر رسیدن استفاده کنند و یا قصد انجام  حرکات نمایشی و لایی کشی را داشته باشند  که به این دسته از رانندگان توصیه میگردد فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت های بالا  همیشه خطر ساز و خطر آفرین می باشند پس با رعایت قانون ، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبجگاهی شهر تهران تردد نمایید .

سرهنگ شریفی گفت : با دیدن خلوتی معابر برخی رانندگان ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه  و تصادفات دلخراش شوند  به همین منظور  ، تیم های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع ها و معابر  و میادین شهر تهران بمنظور کنترل  سرعت و سبقت ها حضور دارند  و با تخلفات سرعت و سبقت برخورد می نمایند .

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز