ترافیک در معابر اصلی تهران روان است

۱۴۰۱/۰۵/۲۰ - ۰۷:۰۱:۵۶
کد خبر: ۱۳۶۲۳۹۵
ترافیک در معابر اصلی تهران روان است
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تیم های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور کنترل سرعت و سبقت ها حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ علی اصغر شریفی رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت:  با رصدی که از طریق دوربین های مرکز کنترل ترافیک از سطح معابر شهر تهران از وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراههای پایتخت در صبحگاه پنج شنبه بیستم  مرداد  ماه 1401  صورت پذیرفت ، شاهد خلوتی  در سطح معابر شهر تهران بودیم .

وی افزود : امروز پنج شنبه از ابتدای صبح بار ترافیکی خاصی در معابر شهر تهران مشاهده نگردید و رفت و آمد خودروها به سهولت انجام و ترافیک روانی را شاهد هستیم . 

سرهنگ شریفی بیان داشت : ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران برخی رانندگان فکر سرعت و سبقت را در این معابر به ذهن خطور دهند و از خلوتی سطح شهر جهت زودتر رسیدن استفاده کنند و یا قصد انجام  حرکات نمایشی و لایی کشی را داشته باشند  که به این دسته از رانندگان توصیه میگردد فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت های بالا  همیشه خطر ساز و خطر آفرین می باشند پس با رعایت قانون ، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبجگاهی شهر تهران تردد نمایید .

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز