نمایندگان جوان مجلس جسارت رفع مشکلات و پیشبرد کارها را دارند

۱۴۰۱/۰۵/۲۲ - ۱۶:۳۶:۵۶
کد خبر: ۱۳۶۳۳۳۸
نمایندگان جوان مجلس جسارت رفع مشکلات و پیشبرد کارها را دارند
نماینده تهران در مجلس گفت: نمایندگان جوانان در مجلس شورای اسلامی جریان ساز هستند زیرا جسارت پیشبرد ایده های مختلف را دارند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سمیه رفیعی رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در نشست بررسی نقش مشارکت اجتماعی جوانان در حکمرانی نو اظهار کرد: ما به دنبال این هستیم تا اتفاق خوبی را برای موضوعات مختلف کشور به دست نخبگان رقم بزنیم. تاکنون صحبت زیاد بوده است اما این بار نمی خواهیم نسخه ای از بالا پیچیده شود چراکه شیوه فکری ما اینگونه نیست. نیاز حال حاضر کشور این است که بچه هایی که در میدان هستند و بر مسایل حقیقی اشراف دارند آنان باید مطلب را بگویند و ما به عنوان تسهیل گر و همراهان کنار آنان قرار بگیریم و اتفاقات خوبی را باهم دنبال کنیم.

وی افزود: من شعار نمی دهم چرا که تعداد کارهایی که با کمک شما انجام شده است بیانگر آن است و در حال حاضرمیخواهیم در ابعاد حکمرانی این امر را مشاهده کنیم. برای مثال جوانی راه حل عملیاتی درباره معضلات پسماند دارد که از کشور های خارجی درخواست دارد اما او به علت قولی که به رهبر معظم انقلاب داده است در کشور مانده است.

رفیعی با اشاره به اینکه دوگانه هایی در کشور شکل گرفته است گفت: تا کنار هم نایستیم و درک مشترک پیدا نکنیم کار به خوبی پیش نمی رود به همین علت باید مشارکت فعالانه و آگاهانه وجود داشته باشد.

وی با اشاره به معضلات استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و عنوان کرد: مهم ترین خواسته مردم این منطقه تامین آب است. ما ساختار های موازی را ایجاد کردیم و اگر جایی کاری انجام نمی دهد با ایجاد تشکیلات همچنان مشکلات پایدارند اما این بار شما دستور را می دهید و ما تسهیلگر خواهیم بود.

رفیعی در پایان با اشاره به اینکه مجلس کنونی و فعالیتشان متفاوت از سایرین است تصریح کرد: امروز کسانی در مجلس جریان ساز اند جوانان هستند که جسارت پیشبرد ایده های مختلف را دارند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز